• چهارشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۱
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1401092315296
  • خبرنگار : 50448

مراسم یادبود سردار «رستم قاسمی» در بوشهر برگزار شد

مراسم یادبود سردار «رستم قاسمی» در بوشهر برگزار شد

ایسنا/بوشهر مراسم یادبود سردار رستم قاسمی با حضور جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار بوشهر برگزار شد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه شامگاه سه‌شنبه ۲۲ آذر در این مراسم با بیان اینکه امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام صداقت، جهاد، اخلاق، بزرگواری، برادری، محبت، عبادت و بندگی در راه خدا، مردم‌داری و مردم‌یاری را به جهانیان معرفی کرد، گفت: در این راستا دشمنان به مقابله با انقلاب برخاستند و در مقابل، مجاهدان راه خدا نیز برای رضایت خدا به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کمک کردند.

سردار محمدرضا فلاحی‌زاده با اشاره به نقش مهم سردار رستم قاسمی در عرصه‌های انقلاب تصریح کرد: سردار مهندس رستم قاسمی برای رضای خدا، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به کمک امام خمینی(ره) آمد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز برای خدا و در جهت اطاعت از فرمان ولی خدا، در جبهه‌ها به مصاف دشمنان خدا رفت و در عملیات‌های مختلف از جمله عملیات والفجر۸ شرکت کرد.

این مقام مسئول یادآور شد: سردار رستم قاسمی به‌عنوان سرباز ولی فقیه و سردار سازندگی با استفاده از توان داخلی، طرح‌های بزرگی را انجام داد و طرح‌های دفاعی جزایر و سواحل را مستحکم کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سردار قاسمی برای رضایت خدا در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) مشغول به کار شد و در این مدت توانست سدهای مختلف و پروژه‌های مختلف راهسازی، نفتی و پتروشیمی را به انجام برساند.

سردار فلاحی‌زاده افزود: مهندس رستم قاسمی در زمان مسئولیت در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) توانست یک چشم‌انداز و نقشه راه جدید برای این قرارگاه ترسیم کند.

وی اضافه کرد: مهندس قاسمی به‌عنوان یک چهره ملی، تأثیرگذار در پیشرفت‌های عمرانی کشور بود به‌طوری که در زمان زندگی‌اش در ۳ هزار و ۵۰۰ پروژه اقتصادی و عمرانی حضور داشت و در آن به فعالیت می‌پرداخت.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در بخشی از سخنانش به حضور سردار قاسمی در جبهه‌های مقاومت نیز اشاره کرد و گفت: سردار مهندس قاسمی، یار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود و در جبهه‌های دمشق، حلب و بوکمال حضور فعال داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha