• چهارشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401092315338
  • خبرنگار : 50046

یک مسئول خبر داد:

اختصاص اعتبار برای تکمیل دانشکده داروسازی خراسان شمالی

اختصاص اعتبار برای تکمیل دانشکده داروسازی خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از اختصاص اعتبار برای تکمیل دانشکده داروسازی در این استان خبر داد.

دکتر حمیدرضا صدوقی در گفت و گو با ایسنا، همچنین از تخصیص مرحله سوم اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان در حوزه بهداشت و درمان خبر داد.

وی گفت: مرحله سوم (آذر ماه) از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان برای احداث بیمارستان راز و جرگلان، توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه و همچنین تکمیل دانشکده داروسازی به مبلغ ۱۸۵ میلیارد ریال تخصیص یافت.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همچنین از تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال برای پرداخت مطالبات پیمانکاران پروژه های بهداشتی و درمانی استان خبر داد.

وی در این خصوص افزود: این اعتبار در راستای پرداخت مطالبات پیمانکاران طرح‌های احداث بیمارستان امام حسن(ع) و توسعه بیمارستان جوادالائمه(ع) جاجرم به پیمانکاران تخصیص یافته است.

دکتر صدوقی تصریح کرد: تخصیص این مبلغ با پیگیری سازمان برنامه و بودجه کشور صورت گرفت.

طی سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی اعتباری حدود ۸۰۰ میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی استان مصوب شد.

پروژه ساخت دانشکده داروسازی نیز یکی از پروژه های مصوب در سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی است که هم اکنون در استان در حال اجرا است.

همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به شهرستان راز و جرگلان در تاریخ دوم تیر ماه امسال، بر حل مشکلات درمانی مردم این شهرستان در کوتاه‌ترین مدت تأکید کرده و گفته بود: با تخصیص ۳۳ میلیارد تومان اعتبارات ملی از بودجه سال ۱۴۰۱ و ۸۰ میلیارد تومان اعتبار سفر استانی ریاست جمهوری با تخصیص ۱۰۰ درصد، روند احداث بیمارستان ۶۴ تخت خوابی راز و جرگلان سرعت می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha