• چهارشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401092315404
  • منبع : نمایندگی سمنان

کسب رتبه برتر پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان در اولین جشنواره پژوهشگران مهارتی کشور

کسب رتبه برتر پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان در اولین جشنواره پژوهشگران مهارتی کشور

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان از کسب رتبه برتر پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در اولین جشنواره پژوهشگران مهارتی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد.

رضا نقدی 23آذرماه اظهار کرد: دکتر فاطمه نعیمی پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان حائز رتبه دوم اولین جشنواره پژوهشگران مهارتی غیر هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای کشورشد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه پژوهش تصریح کرد: این جشنواره به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می شود.

نعیمی مسئول مرکز رشد دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان نیز با اشاره به موفقیت کسب شده، افزود: یکی از شاخص‌های رتبه بندی دانشگاه‌ها میزان مهارت دانش‌اموختگان دانشگاه‌هاست؛ به‌همین دلیل آموزش مهارتی به‌عنوان یکی از وظایف دانشگاه‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کارشناس پژوهش دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان گفت: پژوهش یکی از مهمترین شاخصه های تولید دانش و  پیشرفت جامعه انسانی است و میزان پژوهش های انجام شده در جامعه شاخص توسعه یافتگی آن جامعه محسوب می شود.

وی با تاکید بر رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای، افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان تنها دانشگاه مهارتی دولتی در سطح کشور نقش مهمی در توسعه نیروهای علمی، فنآور و پرورش تکنسین مهارتی دارد.

استاد دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت:  آنچه که امروز در دانشگاهها باید مورد توجه قرار بگیرد مساله توجه به آموزش های مهارتی ، علمی و پژوهشی است.

وی  توجه ویژه به آموزش های مهارتی را به عنوان یکی از ارزشمندترین پشتوانه های اشتغال پایدار در توسعه و شکوفایی کشور دانست و گفت :  دستیابی به این آرمان بزرگ در پرتو تلاش و همت اندیشمندان، متخصصان و پژوهشگران در حوزه مهارت آموزی میسر خواهد بود.

نعیمی در پایان راه رسیدن به موفقیت خود را برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت، تعیین اهداف، کار و تلاش بدون وقفه، استفاده بهینه از زمان و همراهی خانواده دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha