• چهارشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401092315454
  • خبرنگار : 50204

استاندار:

جاده‌های استان مرکزی برای رانندگان متخلف ناامن است

جاده‌های استان مرکزی برای رانندگان متخلف ناامن است

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: مسیرهای جاده ای این استان برای رانندگان متخلف ناامن است.

فرزاد مخلص الائمه ۲۳ آذر در مراسم آغاز اجرای طرح زمستانه پلیس راه و راهور استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی گرچه  پهناور نیست، اما به لحاظ حجم تردد و  ترافیک و قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب، جزو استان های پرتردد بوده و پذیرای مهمانان زیادی از سایر استان هاست.

وی در خصوص حمل و نقل و مدیریت ترافیک افزود: این مهم جزو زیرساخت های مهم اقتصادی و اجتماعی است و هرآنچه در دستگاه های اجرایی و امدادی و مجموعه انتظامی تلاش شود برای پیشرفت و آبادانی کشور است.

استاندار مرکزی با اشاره به اهمیت ترافیک و حمل و نقل در پیشرفت کشور، گفت: به همین منظور در سال های اخیر بویژه در یکسال گذشته تلاش شده با همکاری دستگاه های متولی در این امر، مسائل حوزه ترافیک به نحوی مدیریت شود که امسال و نوروز ۱۴۰۲، حداقل حوادث جاده ای و حداکثر سهولت و آسایش مردم را در سطح جاده های استان مرکزی شاهد باشیم.

مخلص الائمه ادامه داد: بسیاری از نقاط حادثه خیز استان در ماه های اخیر مورد توجه و رسیدگی و اصلاح قرار گرفته و تعدادی از پروژه های عمرانی استان با سرعت قابل قبول و شتاب مناسبی در حال اتمام است که حتما نقش مهمی در آسایش و آرامش و تسهیل شرایط زندگی مردم خواهد داشت.

وی بیان کرد: برای اولین بار در تاریخ پروژه های استان مرکزی، موفق شده ایم تعدادی از پروژه های عمرانی استان را به صورت چند شیفته فعال کنیم تا روند پیشرفت آنها شتاب بگیرد و از شهرداران درخواست کردیم این کار را برای پروژه هایی که امکان کار چند شیفته دارد به جهت بهره مندی زودتر و رضایتمندی عمومی انجام دهند .

استاندار مرکزی ادامه داد: بر این اساس تعدادی از پروژه های برخی شهرداری ها از جمله کلانشهر اراک به صورت چند شیفته در حال اجراست تا زودتر از موعد تعیین شده به اتمام برسند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین پد اورژانس هوایی کشور نیز در کنار بیمارستان امیرالمؤمنین اراک راه اندازی شده تا در اختیار مسافرین قرار گیرد.

وی از رسانه ها خواست که در راستای توسعه و بهبود فرهنگ ترافیکی و حمل و نقل، حداکثر تلاش خود را به روش های مختلف انجام دهند و گفت: مردم نیز که پایه اصلی ترافیک و کاهش حوادث جاده ای هستند باید همراهی لازم را در این خصوص داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۳ ۱۶:۲۹

لطفا یه سری به جاده کمیجان بزن قتلگاه است

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۳ ۱۷:۱۱

من که پلیس ندیدم تاحالا

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۳ ۱۷:۵۸

آقای استاندار شما اول جاده را ایمن کن بعد این ادعا را ثابت کن

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۳ ۲۳:۳۰

والا جاده ها انقدر داغونه که فنر و شاسی همه ماشینارو نابود میکنه دزد و درستکارم نداره