• چهارشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401092315853
  • خبرنگار : 50214

انتخابات مجلس دانش آموزی مدارس بهاباد برگزار شد

انتخابات مجلس دانش آموزی مدارس بهاباد برگزار شد

ایسنا/یزد انتخابات مجلس دانش آموزی مدارس بهاباد در دو مقطع برادران و خواهران با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان و مدیر آموزش و پرورش بهاباد در اداره آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد.

«حسن رزاقی بهابادی» مدیر آموزش و پرورش بهاباد در این باره گفت: ۵۲ دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم شهرستان بهاباد شامل ۱۲ پسر و ۴۰ دختر در این انتخابات به عنوان کاندیدا حضور داشتند.

وی افزود: هر کدام از این دانش آموزان منتخب شورای دانش آموزی یک مدرسه دوره متوسطه دوم شهرستان بهاباد هستند.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد بیان کرد : پس از رأی گیری پنج پسر و پنج دختر به عنوان افراد برگزیده برای کاندیدا شدن در انتخابات مجلس دانش آموزی بهاباد مشخص و معرفی شدند.

وی عنوان کرد: یک پسر و یک دختر از این تعداد پس از برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی بهاباد به عنوان  رئیس مجلس دانش آموزی درشهرستان انتخاب میشوند

وی اظهار کرد: مجلس دانش آموزی یک تشکل و نهاد صنفی مشورتی است که اعضای آن در زمینه انواع مسائل، مشکلات و مباحث دانش آموزی بحث و تبادل نظر کرده و نظرهای خود را در قالب سند تدوین و به مراجع تصمیم گیری ارائه می دهند.

رزاقی ادامه داد: شما دانش آموزان آینده سازان جامعه هستید و حضور در عرصه انتخابات بنوعی تمرین مسئولیت پذیری و خوب دیدن و خوب فکر کردن است و باید قدر این فرصت را بدانید و تلاش خود را برای کم کردن مشکلات دانش آموزان و انتقال آنها به مسئولان بکار ببرید.

وی در پایان افزود: دانش آموزان حضور در فعالیت های اجتماعی را تمرین کرده و با انتخاب نمایندگان خود در شورای دانش آموزی، در اداره مدرسه خود مشارکت کردند.

در جریان برگزاری انتخابات دختران بهاباد، منصوره دانش با بیشترین رای به عنوان رئیس مجلس دانش آموزی انتخاب و بیتا خلجی به عنوان نایب رئیبس اول مجلس دانش آموزی و یک نفربه عنوان کارپرداز و یک نفر دیگر به عنوان منشی و دو نفر هم به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

همچنین در مقطع برادران، تحسین عاقلی مقدم با ۱۷ رای به عنوان رئیس مجلس دانش آموزی برادران و امیر محمد شیخ زاده به عنوان نایب رئیس اول و علیرضا حدادزاده به عنوان نایب رئیس دوم و یونس جعفری به عنوان منشی و ابوالفضل دهقان به عنوان کارپرداز و احمدرضا امیری و علی شفیع پورهم به عنوان عضو علی البدل درمجلس دانش آموزی پسران بهاباد انتخاب شدند.

انتخابات مجلس دانش آموزی مدارس بهاباد برگزار شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha