• چهارشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401092315862
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد

آماده باش ۱۹ پایگاه امدادی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در طرح زمستانی

آماده باش ۱۹ پایگاه امدادی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در طرح زمستانی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از آماده باش ۱۹ پایگاه امدادی این جمعیت در طرح امداد و نجات زمستانی در استان خبر داد.

"کاظم فلاحی دوست" روز چهارشنبه ۲۳ آذرماه در جمع خبرنگاران افزود: طرح امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از امروز آغاز شد.

وی اظهارکرد: طرح امداد و نجات زمستانی این جمعیت همگام و همراه با دیگر دستگاه‌های عضو کارگروه امداد و نجات نظیر پلیس راه، آتش نشانی، اورژانس ۱۱۵، مدیریت بحران، علوم پزشکی، آموزش و پرورش و ادارات گاز، برق و آب در ۱۲ پایگاه ثابت وموقت در شعب و هفت پایگاه های امداد و نجات بین شهری، کوهستان و گروه سگهای تجسس و استفاده از ۳۴ خودرو آمبولانس، ست نجات و کمک دار و با مشارکت روزانه ۶۰ نفر نیروی عملیاتی از ۲۳ آذرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آرزومندیم بارش های رحمت الهی برای فصل سرما فراوان باشد بنابراین جمعیت هلال احمر استان با فعالیت ۹ مرکز کشیک امداد و نجات در شعب و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات های امداد و نجات در استان آماده خدمت رسانی به مردم عزیز و شریف هم استانی و مسافرین در نقطه به نقطه استان و پاسخگویی به شماره تماس ندای امداد ۱۱۲ در تمامی ساعات شبانه روز است.

فلاحی دوست تصریح کرد: امسال با توجه به نیاز سنجی انجام شده و با حمایت معاونت عمرانی استاندار و مدیریت بحران استان شعبه مارگون در حال راه اندازی است و جهت پوشش امدادی مسیرهای" یاسوج به اقلید"، "پاتاوه به دهدشت" به مناطقی مانند دشمن زیاری، چربیون زیلایی و سیلاب و کلوار در راستای پوشش امدادی مناطق کم برخوردار اقدام به استقرار پایگاه امداد و نجات سیار خواهیم کرد که این موضوع در حال پیگیری و اخذ مجوز از مرکز است.

وی ادامه داد: از همین جا نیز از همه رانندگان و مسافرین عزیز خواهشمندیم در طول فصل سرما با توجه به لغزنده و کوهستانی بودن مسیرهای مواصلاتی استان احتیاط لازم را داشته باشند و در صورت ضرورت انجام سفر تجهیزات امدادی نظیر زنجیر چرخ، کمک های اولیه و همچنین غذای خشک و البسه و منسوجات گرم را تهیه و در خودروی خود تعبیه کنند.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این طرح از ۲۳ آذرماه امسال شروع و تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha