• چهارشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401092315910
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل مجمع مطالبه‌گران و حامیان فوتبال اردبیل خبرداد:

آغاز به کار سازمان مردم نهاد مطالبه گران و حامیان فوتبال در اردبیل

آغاز به کار سازمان مردم نهاد مطالبه گران و حامیان فوتبال در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرعامل مجمع مطالبه‌گران و حامیان فوتبال اردبیل از آغاز بکار سازمان مردم نهاد مطالبه گران و حامیان فوتبال در اردبیل با هدف برطرف کردن نقاط ضعف ورزش فوتبال در استان خبرداد.

هادی صباغی مدیرعامل مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: هدف از ایجاد این مجمع برطرف کردن نقاط ضعف با هم اندیشی با اهل فن و ارائه راهکارهای اصلاحی برای بهبود فوتبال استان اردبیل می باشد.

این تشکل به دنبال این است با رویکردی مطالبه گرایانه و حمایتی به وظایف خود در زمینه ورزش فوتبال عمل کنیم و مشکلاتی که سالهاست فوتبال اردبیل با آن دست به گریبان است برطرف شود.

وی بیان کرد این تشکل با رویکردی مطالبه گراینه و حمایتی از ورزشکاران در حوزه فوتبال کار خود را آغاز می کند به طوری که امیدواریم در سالهای آینده کارهای حمایت خود را به ورزش های دیگر نیز بتوانیم تسری دهیم.

به گفته صباغی این مجمع اقدامات اجرایی خود را از خرداد ماه سال جاری آغاز کرده و در نهایت امروز مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل به صورت NGO غیرسیاسی، غیرانفتاعی، غیردولتی وغیر تجاری تحت نظر وزارت کشور ثبت شد.

مدیرعامل مجمع مطالبه‌گران و حامیان فوتبال اردبیل اشاره کرد: شورای سیاستگذاری مجمع با حضور و مشارکت حدود ۱۵ نفر از پیشکسوتان که از اهالی فوتبال و صاحبنظر شکل یافته است.

وی همچنین اعضای این تشکل را به ترتیب صفا مهدی‌زاده  به عنوان رئیس هیات مدیره، صاحب نایب رئیس، هادی صباغی عضو هیات مدیره و مدیرعامل، سیامک نعمتی و کرامت جعفری اعضای اصلی هیات مدیره و اسحق‌زاده بازرس این مجمع معرفی کرد.

به گفته صباغی ساختار اجرایی این مجمع از ۵ کمیته روابط عمومی و تولید محتوا، آموزش و پژوهش، کمیته مربیان بازیکنان، داوران، کمیته شهرستان‌ها و باشگاه‌ها و کمیته امور بانوان تشکیل شده و هر کدام از این کمیته ها با پنج عضو وظایف خود را انجام خواهد داد.

وی در ادامه همچنین به برنامه های آتی این تشکل مردم نهاد اشاره کرد و گفت: برای سال جاری دو برنامه آموزش مربیان با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی پیش بینی شده است به طوری که یکی از این برنامه‌ها با حضور مدرس بین المللی از ترکیه به صورت وبیناری برگزار می شود و برنامه آموزشی دیگر نیز هم با حضور یکی از مدرسان توانمند فوتبال در اردبیل برگزار خواهد شد درنظر داریم این دوره ها بصورت مستمر و فصلی اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha