• پنجشنبه / ۲۴ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401092416250
  • خبرنگار : 50039

سرپرست سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری گرگان خبر داد:

فعالیت ۲۳ ایستگاه ورزشی در پارک‌های گرگان/ برگزاری مسابقات آموزشگاهی در ۲۸ رشته

فعالیت ۲۳ ایستگاه ورزشی در پارک‌های گرگان/ برگزاری مسابقات آموزشگاهی در ۲۸ رشته

ایسنا/گلستان سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از فعالیت ۲۳ ایستگاه ورزش صبحگاهی در پارک‌های سطح شهر خبر داد و عنوان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در همه حوزه‌ها برای همه اقشار جامعه برنامه دارد.

کریم علمی امروز پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه باید به سوالات اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان کاملاً شفاف پاسخ داده شود، اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان در همه حوزه‌ها برای همه اقشار جامعه از قبیل معلولان‌وجانبازان، مهدکودک‌ها، دانش‌آموزان و دانشجویان برنامه دارد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با بیان اینکه ما سازمان را فقط مختص رشته ورزشی بسکتبال نمی‌دانیم، ادامه داد: کمک به هیئت‌های ورزشی را در دستور کار داریم و در کنار اینگونه کمک‌ها، فعالیت‌های ورزشی در ۱۴ خانه فرهنگ محلات شهر گرگان به طور مستمر در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه ۲۳ ایستگاه ورزش صبحگاهی در پارک‌های سطح شهر فعالیت می‌کنند، افزود: شورایاران ورزشی به عنوان نماینده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در محلات مستقر هستند.

علمی از فعالیت ورزشی سالمندان در سالن علیمحمدی گرگان خبر داد و خاطرنشان کرد: سازمان مدتی بود که در زمینه آموزشگاه‌ها فعالیت نداشت که پس از دو سال وقفه به همت معاون ورزشی سازمان، مسابقات آموزشگاهی گرگان در ۱۵ رشته آقایان و ۱۳ رشته بانوان در حال برگزاری است.

وی امضای تفاهمنامه با آموزش و پرورش برای تجهیز مدارس به فضاهای ورزشی بسکتبال، فوتسال و دیگر فضاهای ویژه کودکان و نوجوانان در ۱۳ محله کم‌برخوردار سطح شهر را از مهمترین اقدامات سازمان عنوان کرد و گفت: اگر امروز برای همه مهدکودک‌ها و مدارس برنامه داشته باشیم یقیناً جامعه‌ای سالم، شاد و تندرست خواهیم داشت.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه سازمان برای همه موضوعات فرهنگی و اجتماعی شهر گرگان برنامه دارد، تصریح کرد: این اقدامات باید اطلاع‌رسانی شود تا همه شهروندان بدانند و به نوعی پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

وی حمایت‌های سازمان برای حضور تیم‌های بسکتبال بانوان و آقایان شهرداری گرگان در لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور را ارزشمند دانست و اضافه کرد: بسکتبال مردان از هفته آینده رقابت‌های خود را در بازی‌های آسیایی آغاز می‌کند که پرهیز از حواشی و بسترسازی برای حضور مقتدارنه در این رقابت بین‌المللی اولویت همه دست‌اندرکارن، کادر فنی و هواداران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha