• پنجشنبه / ۲۴ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401092416299
  • خبرنگار : 50026

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از دانشکده کشاورزی سرایان

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از دانشکده کشاورزی سرایان

ایسنا/خراسان جنوبی وزیر جهاد کشاورزی از دانشکده کشاورزی سرایان بازدید کرد.

سیدجواد ساداتی نژاد، امروز پنج شنبه ۲۴ آذر در این بازدید مسائل و مشکلات مربوط به دانشگاه مطرح شد و مدیران خواستار راه اندازی مجدد دانشکده کشاورزی و افزودن رشته های کاربردی در این دانشکده بودند. 

وزیر جهاد کشاورزی از نمایشگاه صنایع دستی و محصولات کشاورزی و دامی واقع در این دانشکده نیز بازدید کرد.

گفتنی است که در این دانشکده حدود ۴۰ دانشجوی بومی و غیر بومی در رشته بهداشت محیط که زیر نظر دانشکده پیراپزشکی فردوس فعالیت می کند مشغول به تحصیل هستند و مجوز راه اندازی دو رشته دیگر در این دانشکده اخذ شده است.

در این بازدید و گفتگوی چهره به چهره برخی از کارکنان دانشکده خواستار رسیدگی به مشکلات نیروهای قراردادی و تبدیل وضعیت نیروها بودند.

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از نمایشگاه دستاوردهای زنان و دانشکده کشاورزی سرایان

ساداتی نژاد در ادامه سفر به سرایان از نمایشگاه دستاوردهای زنان و دانشکده کشاورزی شهرستان بازدید کرد.

وی همچنین از دانشکده کشاورزی سرایان بازدید کرد.

در این بازدید مسائل و مشکلات مربوط به دانشگاه مطرح شد و مدیران خواستار راه اندازی مجدد دانشکده کشاورزی و افزودن رشته های کاربردی در این دانشکده بودند.

در این دانشکده حدود ۴۰ دانشجوی بومی و غیر بومی در رشته بهداشت محیط که زیر نظر دانشکده پیراپزشکی فردوس فعالیت می کند مشغول به تحصیل هستند و مجوز راه اندازی دو رشته دیگر در این دانشکده اخذ شده است. 

در این بازدید و گفتگوی چهره به چهره برخی از کارکنان دانشکده خواستار رسیدگی به مشکلات نیروهای قراردادی و تبدیل وضعیت نیرو ها بودند.

دانشکده کشاورزی سرایان در راستای اهداف پژوهشی و ارتباط دانشگاه با صنعت کشاورزی نیز اقدامات مهمی را انجام داده است که تاسیس پژوهشکده پنبه ، باغ تحقیقاتی انار ، شرکتهای دانش بنیان با حضور اعضای هیأت علمی و همکاری دانشجویان از جمله این اقدامات می باشد.

دانشکده مجهز به امکانات پژوهشی دیگر از قبیل مزارع تحقیقاتی و گلخانه‌های آموزشی بوده که در طول دوران تحصیل در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha