• پنجشنبه / ۲۴ آذر ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401092416537
  • خبرنگار : 50295

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور:

نیروهای مسلح در خدمت مردم است

نیروهای مسلح در خدمت مردم است

ایسنا/زنجان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور گفت: رکن بزرگ حفظ امنیت کشور و جامعه، نیروهای مسلح هستند؛ این با هم بودن، این وحدت و همدلی در راستای خدمت به جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان شاه‌رضایی شامگاه امروز (۲۴ آذرماه) در آیین افتتاح معبر عبوری از محل پادگان ارتش زنجان که همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان زنجان محقق شد، اظهار کرد: بنای مقام معظم رهبری از همان ابتدا در این راستا بود که اراضی مربوط به پادگان‌های نیروهای مسلح تا جایی که به ماهیت نیروهای مسلح ضرری وارد نشود به خارج از شهرها انتقال یابد که یکی از این اراضی پادگان تیپ زرهی ۲۱۶ ارتش زنجان است.

وی افزود: در نیروهای مسلح فرد نمی‌تواند تصمیم بگیرد؛ فرماندهی معظم کل قوا باید اجازه واگذاری اراضی به هر قسمتی را صادر کنند که این اجازه کلی را در سال ۱۳۸۵ صادر فرمودند. همچنین دستورات مربوط به جزئیات هم براساس تفیذ اختیارات به فرماندهان عالی ارتش جمهوری اسلامی داده شده است؛ پس اگر در راستای اجرای این پروژه بزرگ مشکلاتی وجود داشته است، مربوط به استان نبوده و فرماندهان باید به سلسله مراتب عمل می‌کردند.

این مسئول با اشاره به بیانات حضرت علی (ع) که فرموده‌اند نیروی مسلح پشتوانه امن جامعه و زینت حاکمان است، تصریح کرد: نیروی مسلح برای مردم و در خدمت مردم است؛ این باقیات و صالحاتی که امروز مشاهده می‌کنید ارتش از خود به‌جای گذاشته، به این دلیل است که عنوان می‌شود ارتش در خدمت مردم است. نیروهای مسلح زحمت می‌کشند تا مردم در امنیت زندگی کنند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور خاطرنشان کرد: اگر دشمن به شدت به دنبال آن است که ارکان جمهوری اسلامی را بکوبد و یکی از اهداف بزرگش تضعیف نیروهای مسلح است به این دلیل است که رکن بزرگ حفظ امنیت کشور و جامعه، نیروهای مسلح هستند.

پورخاقان شاه‌رضایی ادامه داد: این با هم بودن، این وحدت و همدلی در راستای خدمت به جامعه اسلامی است و تبریک عرض می‌کنم که این معضل بزرگ ترافیکی شهر زنجان با بهره‌برداری از این خیابان عریض حل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha