• پنجشنبه / ۲۴ آذر ۱۴۰۱ / ۲۳:۰۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401092416591
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

بکارگیری فرزندان شاهد و ایثارگر در واحدهای اقتصادی لرستان در اولویت باشد

بکارگیری فرزندان شاهد و ایثارگر در واحدهای اقتصادی لرستان در اولویت باشد

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: اولویت اشتغال در واحدهای اقتصادی و ادارات استان باید فرزندان شاهد و ایثارگر باشد.

علی جهانی امروز ۲۴ آذر در کمیته اشتغال شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه امروز وظیفه خدمت‌گذاری به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تکلیفی است که بر عهده همه ماست، افزود: همه مسئولان باید در راه خدمت به این قشر با تمام توان و امکانات تلاش کنند، زیرا امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون شهدا و استقامت و ایثارگری‌های بی‌بدیل آن‌ها در دوران دفاع مقدس و امنیت جامعه هستیم.

وی با اشاره به اینکه دنیای امروز با بحرانی عظیم تحت عنوان بحران ارزش‌ها مواجه شده است، افزود: در این راستا باید همه نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی زمینه گسترش فرهنگ ترویج روحیه اخلاص در انجام امور، تقویت و ترویج روحیه ایثار و شهادت و فداکاری با الهام از آموزه‌های دینی، آموزش توحید و معارف گهربار دین از طریق آموزش‌های لازم فراهم کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به رعایت سهم ۲۵ درصدی دستگاه‌های اجرایی و واحدهای اقتصادی در اشتغال این قشر از جامعه تاکید کرد و گفت : مهمترین دغدغه خانواده شهدا و ایثارگران و رزمندگان بحث اشتغال است که همه باید به نحو مقتضی و با هماهنگی و همراهی دستگاه‌های اجرایی ذیربط مرتفع شود.

جهانی در ادامه خاطرنشان کرد : پرداخت تسهیلات اشتغالزا به بنگاه‌های و واحدهای اقتصادی باید ملزم به بکارگیری فرزندان شهدا و ایثارگران باشد.

وی به مهارت‌افزایی این قشر از جامعه تاکید کرد و افزود: بنیاد شهید با همکاری فنی و حرفه‌ای استان جهت جذب بیشتر فرزندان شاهد و ایثارگران و ایجاد خلاقیت بین آنان زمینه توانمندی و ایجاد مهارت را فراهم کند.  

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان یادآور شد: در طول یکسال گذشته بیش از ۱۳ نفر از ایثارگران و فرزندان ایثارگر شاغل در این اداره کل تبدیل وضعیت شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha