• جمعه / ۲۵ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1401092516717
  • خبرنگار : 50448

معاون حقوقی هلال احمر:

رسیدگی به مشکلات امدادگران در اولویت هلال احمر است

رسیدگی به مشکلات امدادگران در اولویت هلال احمر است

ایسنا/بوشهر معاون حقوقی و املاک و هماهنگی امور استان‌های جمعیت هلال احمر گفت: رفاه، معیشت و مسکن کارکنان و رسیدگی به مشکلات امدادگران در اولویت برنامه های رئیس جمعیت هلال احمر است.

علی درویش‌پور جمعه ۲۵ آذر در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان بوشهر ضمن تقدیر از فعالیت‌های هلال احمر بوشهر در بهینه‌سازی هزینه‌ها و افزایش بهره وری اظهار کرد؛ راهبری دکتر کولیوند رئیس محترم جمعیت و تلاش و کوشش مدیران جمعیت موجب کسب سه کرسی در ژنو و نیز اعطای عالی‌ترین نشان صلیب سرخ به جمعیت هلال احمر ایران در سال جاری شد.

وی اضافه کرد: باید قدر زمانی که مسئولیت داریم را بدانیم و تا می‌توانیم به مردم خدمت کنیم. همچنین باید برنامه محور و عملیاتی باشیم همانطور که در حادثه دلخراش متروپل، دکتر کولیوند اولین نفری بود که درمحل حادثه حاضر و با مشاهده می‌دانی به مدیریت بحران پرداخت.

معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر به حضور رئیس جمعیت در مراسم اربعین امسال و خدمات متفاوت جمعیت در این مراسم اشاره و تصریح کرد: این بدان معناست که مدیران جمعیت باید با برنامه‌ریزی مناسب برای پاسخ به حوادث فعالانه در وقایع و حوادث طبیعی یا انسان ساخت یا دیگر ماموریت‌های محوله حضور مؤثر داشته و با سرعت عمل خود، اثری ماندگار در کاهش آثار حوادث و آلام بشری از هلال احمر برجای بگذارند.

درویش‌پور ادامه داد: اصلی‌ترین برنامه‌ها و رویکردهای جمعیت در دوره جدید، ایجاد منابع درآمدی پایدار، مولدسازی. هوشمندسازی اقدامات و فعالیت‌ها، و توجه به رفاه، معیشت و مسکن کارکنان و امدادگران فعال جمعیت است.

معاون حقوقی و املاک و هماهنگی امور استان‌های جمعیت هلال احمر عنوان کرد: این موارد به جد مورد تأکید دکتر کولیوند و دبیرکل جمعیت بوده و اقدامات لازم در دستور کار مدیران مربوطه قرار دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز در این جلسه ضمن خیر مقدم حضور معاون حقوقی و امور استان‌ها ودیگر مدیران جمعیت در استان بوشهر، گفت: در ایام تصدی مسئولیت، تا کنون، مدیریت هزینه‌ها از اولویت برنامه‌های اجرایی در استان بوده و خواهد بود و تمام تلاش مجموعه در این مسیر بوده است.

وی گفت: همه حوزه‌ها بر اساس برنامه مدون تعریف شده به انجام وظایف محوله پرداخته‌اند و همچنان نیز در حال اجرای آن هستند، کما اینکه در این‌باره در چند حوزه ما شاهد موفقیت‌های مبرهن و قابل مشاهده‌ای بوده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha