• شنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۱ / ۰۷:۲۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1401092617018
  • خبرنگار : 90111

ماتراتزی: دوست دارم مسی جام را بالای سر ببرد

ماتراتزی: دوست دارم مسی جام را بالای سر ببرد

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا تاکید کرد که دوست دارد آرژانتین در دیدار فینال جام جهانی برابر فرانسه به پیروزی دست پیدا کند تا مسی جام را بالای سر ببرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، تا آغاز فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تنها یک روز دیگر باقی مانده است. در بازی پایانی تیم ملی فوتبال آرژانتین به مصاف فرانسه خواهد رفت و بسیاری منتظر هستند تا مسی در آخرین جام جهانی خود به قهرمانی دست پیدا کند.

مارکو ماتراتزی، مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا هم یکی از کسانی است که دوست دارد آرژانتین پیروزی این بازی حساس شود. او گفت: به نظرم آرژانتین و فرانسه شانس مساوی برای قهرمانی دارند. من براین باور هستم که مسی شایسته قهرمانی در جام جهانی است. او با نمایش درخشان خود میلیون ها نفر را خوشحال کرده است و منبع الهام برای بسیاری بوده است. به همین خاطر من دوست دارم که آرژانتین در فینال به پیروزی دست پیدا کند تا مسی جام را بالای سر ببرد.

او درباره غیبت ایتالیا در این جام گفت: خب طبیعی است که بسیار ناراحت باشم. حضور ایتالیا در این رقابت‌ها می‌توانست جذابیت زیادی به جام بدهد. حتی از نظر هواداران هم این جام هواداران ایتالیا را کم داشت.

ماتراتزی در جام جهانی ۲۰۰۶ تیم ملی فوتبال ایتالیا را همراهی کرد و توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در آن رقابت بزرگ شاهد یکی از جنجالی ترین صحنه‌های تاریخ جام جهانی بودیم که ماتراتزی به همراه زیدان در آن ایفای نقش داشتند که البته هم چیز به سود این مدافع جنجالی به پایان رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۶ ۰۸:۵۵

ماتراتزی خجالت نکشیدی چون نمی تونستی زیدان را مهار کنی با حربه فحش ناموسی و توهین نژاد پرستی که کردی در حالی که زیدان از صحنه هم دور شده بود فریاد زدی تا بشنود تا شیرازه فرانسه از هم بپاشد جایی در فوتبال نداری. اگر اون زمان VAR بود به علت تمارض ماتراتزی به خاطر یک ضربه سر خود را بی حال بر زمین انداخت و وقتی کارت قرمز را نشان زیدان داد خندید و از جای خود بلند شد. اگر VAR بود نهایت به هرکدامتان یک کارت زرد می داد. آغاز کننده هم تو بودی ماتراتزی. اگر قراره با این حربه تیمی جام جهانی را ببرد بی ارزش است. کمیته اخلاق به جای پیگیری توهین نژادپرستانه و توهین به خانواده زیدان هیچ وقت ماتراتزی را جریمه نکرد چون ایتالیایی ها همیشه در فیفا قدرت داشتند. حتی هنوزم اونقدر لابی دارند که می خواستند به طریقی تیم ملی ایران را حذف کنند و به جای آن در گروه بی قرار بگیرند. کاری که تا به حال هیچ تیمی حتی در تصورش هم حاضر نمی شد فکرش را بکند. فرانسه فینال را می برد چون اون عقده هات از فرانسوی ها تمامی ندارد.