• شنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401092617264
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل استاندارد استان خبر داد:

اجرای طرح ویژه کنترل کمی و برخورد قاطعانه با کم فروشی در استان اردبیل

اجرای طرح ویژه کنترل کمی و برخورد قاطعانه با کم فروشی در استان اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل استاندارد استان اردبیل از اجرای طرح ویژه کنترل کمی و برخورد قاطعانه با کم فروشی در استان اردبیل خبر داد.

هاشم علایی ۲۶ آذر با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای بررسی کم فروشی و الزامات برچسب گذاری فرآورده های تولیدی، طرح ویژه کنترل کمی فرآورده ها در استان اردبیل اجرا می شود.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل با اشاره به بیانات ریاست محترم جمهوری در جلسه شورای‌عالی استاندارد که دغدغه مردم برای استفاده از کالای استاندارد را نشانه اعتماد و اطمینان مردم به سازمان ملّی استاندارد ایران دانسته و برخورد جدی با عاملین کم فروشی رسمی را خواستار شده اند، تصریح کرد: با توجه به آموزش های به روز کارشناسان این اداره کل در این زمینه، پایش و نظارت بر کم فروشی در سطح واحدهای تولیدی و مراکز عرضه و برخورد قاطعانه با متخلفین در استان اردبیل آغاز شده است.

به گفته وی، در اجرای طرح ویژه اوزان و مقیاسها که با اولویت محصولات تولیدی واحدهای صنایع غذایی استان انجام می شود، فرآورده ها از نظر کمیت با توجه به اظهارات مندرج در نشانه گذاری (اعم از وزن، حجم و ...) مورد پایش قرار می گیرند.

مدیرکل استاندارد استان یادآور شد: فرآورده هایی مانند انواع محصولات چیپس و اسنک، پودرهای شوینده، خمیردندان، مرغ و گوشت بسته بندی شده، قند و شکر بسته بندی شده، بستنی، صابون، انواع شکلات، تافی و آب نبات بسته بندی شده، انواع کره، انواع سس های غذا، رب گوجه فرنگی، عسل، و غذاهای آماده و نیمه آماده در این مرحله بررسی می شوند.

علایی ادامه داد: اداره کل استاندارد استان اردبیل موظف است بدون کمترین ملاحظه و مسامحه‌ای از تولید یا توزیع کالای بی‌کیفیت و غیر استاندارد در استان جلوگیری کند و باهرگونه کم فروشی برخورد قاطعانه ای داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha