• شنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401092617395
  • خبرنگار : 50177

استاندار:

دستگاه‌های اجرایی لرستان باید درصدی از اعتبارات خود را به ورزش اختصاص دهند

دستگاه‌های اجرایی لرستان باید درصدی از اعتبارات خود را به ورزش اختصاص دهند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان براساس قانون باید درصدی از اعتبارات خود را به امر ورزش اختصاص دهند .

دکتر فرهاد زیویار امروز ۲۶ آذر ماه در مراسم تقدیر از قهرمانان ملی استان که در دفتر استاندار لرستان برگزار شد، اظهار کرد: این استان ظرفیت‌های بسیاری دارد و البته مشکلات آن نیز کم نیست و مقاماتی که ورزشکاران لرستانی در میادین مختلف کسب می‌کند شایسته تقدیر وحمایت ویژه مسئولان است.

وی ادامه داد: ورزشکارانی همچون حامد امیری و قاسم نوری زاده در میادین مختلف بین‌المللی با افتخار آفرینی پرچم و نام ایران و لرستان را در میادین جهانی ورزشی به اهتزازدرآوردند.

استاندار لرستان گفت: کار بزرگ ورزشکارانی همچون قاسم نوری زاده که علیرغم اینکه می‌توانست به بهترین مدال در مسابقات مختلف جهانی کسب کند ولی در برابر ورزشکار رژیم اشتغالگر قدس حاضر به مسابقه نشد به تعبیری هیچ نرخ و قیمتی ندارد و این حرکت پهلوانانه شایسته بهترین تقدیرهاست که  با هماهنگی‌های صورت گرفته انجام می‌شود.

زیویار افزود: دوران قهرمانی همچون دوران مدیریتی به سرعت برق و باد می گذرد و آنچه در این دوران قهرمانی و مدیریت‌های استانی پایدار می‌ماند منزلت و شخصیت است  که امیدواریم با حمایت بخش‌های خصوصی و دولتی ورزش لرستان به جایگاه خود بازگردد.

وی تصریح کرد: برخی‌ها قهرمانی‌ها را به رقم‌ها و نرخ‌های ناچیز می فروشند ولی ورزشکارانی که در برابر ورزشکاران اسرائیلی و رژیم اشغالگر قدس حاضر به مسابقه نمی‌شوند نگین‌های ارزشمندی هستند که نرخ و قیمتی ندارند و باید به بهترین شکل ممکن از آنان حمایت شود.

استاندار لرستان در ادامه با بیان اینکه برای رفع مشکلات ورزش استان باید برنامه‌های مدون و بلند مدتی تدوین شود، افزود: انتظار می‌رود بخش خصوصی، صنایع و واحدهای تولیدی در استان، ورزش لرستان در رشته‌های ورزشی مختلف را مورد حمایت قرار دهند.

زیویار بیان کرد: ضرورت دارد  امکانات دولتی و بخش خصوصی در زمینه ترویج ورزش در اختیار عموم ورزشکاران قرار گیرد و قهرمانان ملی استان می‌توانند بخشی از سرمایه‌گذاری خود را در لرستان انجام دهند تا نسبت به دیار خود ادای دین کرده باشند؛ لازم است این موضوع جزء برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان براساس قانون باید درصدی از اعتبارات خود را به امر ورزش اختصاص دهند و در  این راستا آن را هزینه کنند؛ چنانچه در سال‌های گذشته این موضوع مورد غفلت قرار گرفته باید در این دوره برای ارتقاء سطح ورزش استان هزینه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha