• شنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401092617411
  • منبع : نمایندگی اردبیل

در سال جاری صورت گرفت

بهسازی و مرمت ۱۸۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل

بهسازی و مرمت ۱۸۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل

ایسنا/اردبیل معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۸۵ کیلومتر از راه‌های روستایی در استان اردبیل بهسازی و مرمت شده است، گفت: از این مقدار ۱۲۰ کیلومتر آسفالت و مابقی نیز در صورت مساعد بودن شرایط جوی آسفالت می شود.

منصور نجف‌قلی‌زاده ۲۶ آذر از آسفالت ۱۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در نقاط مختلف این استان خبر داد و افزود: اقدامات انجام شده در بخش راه‌های روستایی استان اردبیل در سال جاری به اندازه مجموع اقدامات پنج سال گذشته است.

به گفته معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، برای بهسازی، مرمت و آسفالت ۱۸۵ کیلومتر راه روستایی در مجموع ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است به طوری که علاوه بر این امسال ۳۴ کیلومتر راه روستایی جدید با اعتبار بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال در استان اردبیل احداث شده است.

نجف قلی زاده اضافه کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون برای بهسازی، مرمت، آسفالت و احداث راه روستایی جدید در استان اردبیل در مجموع بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی همچنین یادآور شد: اقدامات انجام شده در راه‌های روستایی استان اردبیل در سال جاری بیش از مجموع اقدامات انجام شده در طول پنج سال گذشته است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: برای سال آینده ۲۵۰ کیلومتر بهسازی و مرمت،۱۵۰ کیلومتر آسفالت و ۵۰ کیلومتر احداث راه روستایی جدید در نقاط مختلف استان برنامه ریزی شده که برای اجرای آن هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

نجف قلی زاده بیان کرد: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز و با تلاش شبانه روزی راهداران می‌توان بیش از این هم در حوزه ساخت و توسعه راه های روستایی به روستاییان زحمتکش ارائه خدمت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha