• شنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401092617608
  • خبرنگار : 71649

حمله اسکوچیچ به دستیار ایرانی کی‌روش!

حمله اسکوچیچ به دستیار ایرانی کی‌روش!

اسکوچیچ نسبت به اظهارات مربی تیم ملی ایران واکنش تندی از خود نشان داد.

به گزارش ایسنا، بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.

اسکوچیچ در مطلبی که در صفحات اجتماعی خودش منتشر کرده بود، در این رابطه نوشت:

بهانه‌های شما برای بازی با انگلیس یکی از بزرگ‌ترین جوک‌هایی بود که در تمام طول زندگی‌ام شنیدم. برای همین از تو ممنونم چون باعث شد خیلی بخندم!

بازی ساعت یک بعد از ظهر بود اما ترکیب تیم ملی ایران صبح روز بازی ایران مشخص شده بود و این باعث شد تیم انگلیس راننده اتوبوس شما را بشناسد که بدون تاکتیک بود و خود را با آن ترکیب خیلی زود سازگار کرد.

هر کس با دانش ناچیز فوتبال هم در عرض چند ثانیه می‌توانست تاکتیک مورد نیاز برای ترکیبی که چیده بودید را تدارک ببیند. رسانه‌ها و هواداران و هر چیز تخیلی که برای اشتباهات‌ و تصمیمات‌تان گرفتید را مقصر ندانید.

مارکار عزیزم این تاثیر آیینه‌ای‌است. هرچقدر بیشتر دفاع در زمین بگذارید، تیم حریف در خط حمله قدرتمند تر خواهد بود. شما گفتید که هیچ‌وقت با ۳ دفاع بازی نکردید. پس برای همین جلوی انگلیس این کار را انجام دادید؟ شاید شما حتی نفهمیدید با چه تیمی بازی کردید چرا که با ۳ دفاع بازی نکردید، بلکه با ۵ دفاع بازی کردید.

من نگفتم که شما جلوی ولز مثل تیم من بازی کردید. گفتم یک قدم به تیم من نزدیک‌تر بود چون شما ترسو هستید. اگر مثل تیم من بازی می‌کردید، تیم هجومی‌تری بودید. شما به بازیکنان نیمکت نشینی بازی دادید که باعث شدند شما جام جهانی رفتن را تجربه کنید.

شما باید چند بازیکن جوان و با استعداد را به جام جهانی می‌بردید؛ نه این‌که پیر ترین تیم جام جهانی شوید و خیلی از بازیکنان با استعداد را در ایران نادیده بگیرید. باید بازیکنان را به خاطر توانایی‌شان انتخاب می‌کردید. نه این‌که به شما کمک کنند در تیم ملی ایران باشید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۶ ۱۶:۴۱

شما مقیاست رو در بازی رفت و برگشت با کره نشون دادی . با برد لحظات آخر در مقابل لبنان و اين عراق ضعيف با استعداد بازیکنانی که داشتید یکی از اونها رو حذف می کردید (طارمی) صعود کردید . اندازه شما تیم خونه به خونه بابل است ، تمام کنید اين سخنان بی اساس رو.

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۸ ۱۵:۵۱

اگر طارمی میتونست کاری بکنه چرا زمان ویلموتس نکرد! من نمیدونم چرا بی منطق با حرفهای اسکوچیچ برخورد میشه

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۶ ۱۸:۰۸

درود به شرفت

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۶ ۱۸:۳۵

احسنت عالی گفتی

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۶ ۱۸:۴۴

احسنت به جوابی که دادی آقای اسکوچیچ، آبروریزی کردن آنهاچوب مظلومیت توبودکه دلت راشکستند،واکثر مردم ایران قدرشناس توهستند وآرزوی نتیجه نگرفتن کیروش بودندکه اگر میگرفت عدالت برقرارنمیشد.

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۶ ۲۰:۳۲

بهترین دفاع حمله است آن مغز کلی که دستور تعویض سرمربی را داد دو ماه مانده به مسابقات مقصر باخت ۶ به ۲ به انگلیس بود بردی شیرین برای انگلیس که عمرأ قبلأ نتوانسته بود هیچ تیمی را اینگونه سخت شکست دهد!

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۶ ۲۱:۱۰

فوتبال رو تعطیل کنید برید پی کارتون

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۶ ۲۲:۳۴

درود بر اسکوچیچ مربی بزرگی ... امان از دلالی خداوند دلال‌ها را در همین دنیا رسوا کن

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۶ ۲۲:۵۶

خب بسه دیگه آقایان فدراسیون!!!!بسه بیشتر گندش را در نیارید دیگه نمیخواد بیانیه بدید

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۷ ۱۰:۰۶

سلام نتایج بازی های اسکوچیچ گویای فهم و درک بالای این مربی است و نتایج کی روش در طی چند سال اخیر در تیم ملی و دیگر تیم های آمریکا و آفریقا نشان از ترسو بودن این مربی است. کی روش باید یک سیاست مدار بود نه مربی فوتبال آقایان حاضر در فدراسیون فوتبال به شعور فوتبال دوستان ایرانی توهین نکنید ما همه می دانیم که با شما فوتبال ما رونق نمی دهید.حالا برای بازی های جام ملت های آسیا به تماشا می نشینیم و شک نکنید با این رویه در جام ملت ها بزرگترین ناکام لقب خواهید گرفت.

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۷ ۱۱:۴۹

احسن آقای مربی انصافا تو مرد بزرگی بودی که درمیان نامردان فدراسیون فوتبال ایران اسیر بودی ولی خدا رو سفید ت کرد

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۷ ۱۳:۳۱

من هم حق را به اسکوچیچ می دهم و ایشان را بخاطر شخصیتش و البته ظلمی که در حقش شد محق می دانم تیم ملی باخت. بدجور هم باخت

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۸ ۱۵:۴۸

حرف حق رو از اسکوچیچ باید شنید❤

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۲ ۱۱:۱۳

کیروش بعد ۱۲ سال هیچ دست اوردی جز تحقیر نداشت و مربی بود که اخر فوتبالش هر چه رشته بود پنبه کرد و بی ابرو شد !! فدراسیون و فوتبال مارا هم بی ابرو کرد امثال طارمی جهانبخش و امیری هم باید جوابگوی این افتضاح باشن