• شنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401092617687
  • منبع : فدراسیون فوتبال

بیانیه فدراسیون علیه دراگان اسکوچیچ

بیانیه فدراسیون علیه دراگان اسکوچیچ

فدراسیون فوتبال اعلام کرد که اظهارات دراگان اسکوچیچ علیه تیم ملی را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای درباره اظهارات اخیر دراگان اسکوچیچ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد: طرح موضوعات‌ کذب و دور از واقعیت که به قصد جوسازی علیه فوتبال ملی ایران انجام گرفته با ارائه مدارک مقتضی در مراجع ذی‌صلاح بین المللی و ملی پیگیری خواهد شد.

پیرو مطالب منتشره منتسب به سرمربی سابق تیم ملی، اعلام می‌شود به رغم سیاست فدراسیون در جهت حفظ آرامش فوتبال کشور، به دلیل اظهارات خلاف واقع سرمربی سابق تیم ملی که به روشنی از سوی برخی جریان‌های مخالف موفقیت‌های فوتبال این مرز و بوم و در ادامه غرض‌ورزی‌های اخیر صورت می‌گیرد، با ارائه مدارک و مستندات لازم - که متعاقبا به مراجع ذی‌صلاح بین المللی ‌و ملی صورت می گیرد - پیگیری قانونی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۶ ۲۱:۰۴

کدوم موفقیت باخت تاریخی ۶ بر صفر یا عدم صعود به دور بعد !؟

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۶ ۲۱:۴۳

عجب فدراسیونی!!!!!!!! بله به فیفا و نهادهاش پول بدید که اسکوچیچ رو مجازات کنن تا معلوم نشه تو جام جهانی چه گندی زدید

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۶ ۲۲:۰۴

اگر دادگاه یا مراجع قضایی صالح باشند حتما فدراسیون مقصره.اینکه صعود ایران رو تبدیل به یک افتضاح کردند،قطعا فدراسیون مقصره و بی برنامگی و ترکیب اشتباه تیم رو تمام ایرانیها در تلویزیون دیدند.اینقدر وقیح هستند که طلبکار هم هستند

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۶ ۲۳:۲۶

دروغ هم که نگفته.... درستی در جوامع جهان چهارمی جرم است

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۷ ۰۰:۵۹

"برخی جریان‌های مخالف موفقیت‌های فوتبال این مرز و بوم" کدام موفقیت ها؟ بلاخره پرونده آقای تاج چه شد؟

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۷ ۰۷:۴۹

مربی سابق کاملا درست گفته‌‌تیم‌پیر‌تیم‌ترسو‌تیم‌دفاع‌اتوبوسی‌‌مگه برای مصر وکلمبیا‌کاری‌کرده کیروش‌‌تاج باید برود

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۷ ۰۸:۰۳

چرا فدراسیون بیانیه داده؟ اقای نبی و مربی تیم که نمیدونم اسمش چیه،،،، علیه اسکوکیچ صحبت کرده اند و این اقای اسکوچیچ جواب خودش داده..... 🤭 اقای نبی و تاج ورفقا باعث نابودی تیم ملی شدند. باید محاکمه شوند. شش گل برابر انگلیس تا ده قرن دیگر از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد.

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۷ ۱۰:۰۲

چیزی که کاملا واضح و مشخص است شخص آقای تاج و فدراسیونش در جایگزینی آقای کیروش به جای مربی موفقی چون آقای اسکوچیچ خیانت بزرگی به ملت و دولت ایران بوده است.

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۷ ۱۳:۳۶

مثلا بابت چی می خواهید از اسکو شکایت کنید؟ مگه دروغ گفته؟ ترکیب تیم ملی کاملا مشخص بود که بر مبنای توانایی شان نیست شما حداقل سه تا 4 بازیکن شاخص را بی دلیل از تیم کنار گذاشتین از همه عجیب تر دعوت علی کریمی در آخرین لیست بود که هیچ موجود زنده ای هم فکرش را نمی کرد. حاج صفی هم که مزدش را رئیس فدراسیون همشهری ش را گرفت. حاج صفی در جریان انتخابات قبلی فدراسیون هم با عدم رای به تنها فوتبالیست کاندید شده و البته با ادای احترام به او و رای مخالف به او حقیقتش را نشان داد. تیم ملی قربانی بازی آقایان و دشمنی بیهوده با اسکو با شخصیت شد

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۳۰ ۰۹:۲۵

چرا ؟! چون راستش را گفته