• شنبه / ۲۶ آذر ۱۴۰۱ / ۲۰:۵۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401092617720
  • خبرنگار : 50039

استاندار گلستان عنوان کرد:

گلستان کارگاه بزرگ‌ سازندگی شده است/ افزایش ۳۷ برابری منابع آب گرگان

گلستان کارگاه بزرگ‌ سازندگی شده است/ افزایش ۳۷ برابری منابع آب گرگان

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه اعتبارات استان در سال‌جاری حدود ۱۹۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است، گفت: گلستان به کارگاه بزرگ سازندگی در همه بخش‌ها تبدیل شده است.

علی‌محمد زنگانه امروز شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ در آیین افتتاح پروژه‌های آسفالت معابر شهرهای استان که با حضور محمد آیینی معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به شکل متمرکز در محله انجیراب گرگان برگزار شد، اظهار کرد: همه اقدامات دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی برقراری عدالت است و تلاش‌ها باید بیشتر شود تا خواسته‌های دولت سیزدهم محقق شود.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه استفاده از اعتبارات و امکانات ملی برای پیشرفت و شکوفایی استان فرصتی است که مدیران گلستانی باید به نحو شایسته از آن بهره‌مند شوند، ادامه داد: ظرفیت‎های طرح بازآفرینی شهری محرومیت را از چهره شهرها پاک می‌کند.

وی با بیان اینکه معابر خاکی برخی مناطق شهری گرگان و دیگر شهرهای استان زندگی مردم را دچار مشکل کرده است، افزود: ساماندهی این معابر نشاط در جامعه و امید به آینده را در بین شهروندان افزایش می‌دهد.

زنگانه طرح بازآفرینی شهری را یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم در راستای ایجاد توازن، عدالت و محرومیت‌زدایی عنوان کرد و گفت: باید در راستای رفع محرومیت‌های جامعه خدمات صادقانه بیشتری به مردم ارائه شود.

وی با تأکید بر اینکه سفر رئیس جمهور به استان گلستان فرصتی طلایی برای پیشرفت، عمران و آبادانی استان بود، خاطرنشان کرد: در این سفر رقمی معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی، ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزی و ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌آفرین به گلستان اختصاص یافت که این استان را به کارگاه بزرگ سازندگی در همه بخش‌ها تبدیل کرده است.

گلستان کارگاه بزرگ‌ سازندگی شده است/ افزایش ۳۷ برابری منابع آب گرگان

استاندار گلستان مبلغ هزینه شده در حوزه آب از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون را هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برشمرد و اضافه کرد: در استان گلستان برنامه‌ریزی شده تا برای افق ۱۴۰۴ سرانه درآمد خانوارهای به میانگین کشوری برسد.

وی رقم مصوب برای پروژه‌های راه‌وشهرسازی استان را ۹۰۰میلیارد تومان و پروژه قیر را ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و توضیح داد: اعتبارات گلستان در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۹۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است که در برخی از حوزه‌ها از جمله آب از آغاز کار دولت سیزدهم تاکنون هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و میزان منابع آب برخی از شهرها مثل آب شهر گرگان ۳۷ برابر رشد داشته است.

عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان بر اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی از حرکت‌های جهادی دولت تأکید و اضافه کرد: همه دستگاه‌ها نسبت به اقدامات پیوست رسانه‌ای داشته باشند تا مردم از عملکردها مطلع شوند زیرا حق مردم‌ است تا خدمات دولت را بدانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha