• یکشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۱ / ۰۷:۲۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1401092717771
  • خبرنگار : 90111

درگیری لفظی اشرف حکیمی با رئیس فیفا

درگیری لفظی اشرف حکیمی با رئیس فیفا

ستاره تیم ملی فوتبال مراکش بعد از شکست برابر کرواسی با رئیس فیفا درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الکاس، تیم ملی فوتبال مراکش در دیدار رده بندی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف کرواسی رفت.

مراکش شگفتی ساز جام جهانی قطر امید زیادی داشت که در این بازی دست به تاریخ سازی زند و به پیروزی دست پیدا کند اما این کرواسی بود که با نتیجه دو بر یک به برتری دست پیدا کرد و مدال برنز را به دست  آورد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال مراکش به شدت در این بازی به داور قطری اعتراض داشتند و حتی بعد از بازی هم با او درگیر شدند که ولید الرکراکی سرمربی جوان تیم آنها را از داور دور کرد.

طبق اعلام خبرنگار روزنامه الکاس قطر اشرف حکیمی بازیکن سرشناس مراکشی ها در تونل ورزشگاه با جیانی اینفانتینو درگیری لفظی پیدا کرد و با صدای بلند به او نسبت به عملکرد داوری در این دیدار اعتراض کرد.

البته صحنه های تلویزیونی به خوبی نشان می داد که داوری در این بازی نه تنها به ضرر مراکش نبود بلکه به نفع آنها هم سوت زد و این را کارشناسان شبکه الکاس هم تایید کردند اما به نظر می رسد که مراکشی ها به هر دلیلی می خواستند که در این بازی به پیروزی دست پیدا کنند و چون ناکام شدند از داور قطری خشمگین شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۷ ۱۰:۲۵

مراکشی ها خطا هایی داشتند که منجر بکارت زرد می شد که داور از آن صرف نظر می کرد در حقیقت می خواست رسم مهمانداری، همزبانی، هم کیشی و مدیریتی را برقرار کند برای این داور باید احترام قائل شد اما بازیکنان مراکش خط جناحین را بدرستی استفاده نکردندتا به گل برسند

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۷ ۱۰:۳۴

داوری‌بدی‌بود‌ولی‌درهرصورت‌هدیه‌بود‌ازطرف‌فیفا‌به‌قطر‌!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۷ ۱۰:۳۵

خداییش داوری به نفع مراکش بود نمی دونم دیگه اعتراضشون واسه چی بود یه پنالتی صددرصدی به نفع کرواسی داور نگرفت...به هر حال جهان سومی خودمونو باید همه جا نشون بدیم....

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۷ ۱۵:۱۹

فعلا که قطر سنگ تمام گذاشته جهان سومی دیگه چه صیقه ایه بیکاری هااا

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۷ ۱۹:۳۳

داداش میشه همه چی رو به جهان سوم و تحقیر خودمون ربط ندی. فوتباله؛ تو همین جا به اندازه کافی مثال های نقض استدلال تو از اعتراض به اصطلاح جهان اولی ها به داوری هست. شما رو بخدا این قدر خودمون رو تحقیر نکنیم

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۷ ۱۱:۴۸

مراک‌ش حقش نبود تا اینجا هم بیاد

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۷ ۱۲:۱۸

یک پنالتی صد در صد را نگرفت ! معلوم نیست این مراکشی ها به چه چیز اعتراض دارند. کلا شنیده شده که مراکشی ها پرتوقع هستند.

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۷ ۱۲:۳۹

اگر اخبار هفته قبل رو پیگیری کرده باشید، مراکشی ها کلا از داوری اون بازی قبل هم به شدت گله مند بودند طوریکه حتی از اون داور به فیفا شکایت رسمی کردند. خلاصه دلشون از یه جای دیگه پر بود، توو این بازی هم رد پای همون دلخوری ها و گله مندی ها به چشم می خورد.

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۷ ۱۶:۴۸

با داوری پرتقال و اسپانیا رو حذف کردن مخصوصا پرتقال خطای همین حکیمی روی بازیکن پرتقال که بدون توپ زد بازیکن پرتقال رو ۱۰۰ درصد پنالتی بود خیال کردن تا اخر همینه خبره دیگه خوششون امده بود میخواستن داور کلا به نفع اونا باشه دیگه نمیشه عزیز یک داور هم عادلانه سوت میزنه بعد میبازید و میسوزید

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۸ ۰۲:۵۳

کلی خرج کردن کارشونم درست بود..تیم شون که بد حذف شد.ولی به داوری شون یه حالی دادن دیگه.عیبی نداره....👏👏❤️

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۸ ۰۷:۵۷

تمام سوت ها که به نفع مراکش زده شد ، دیگه الکی قوز شدن.. برید خدارو شکر کنید..