• یکشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401092717919
  • خبرنگار : 71477

اتریشی‌ها از ترس خاموشی و هزینه قبوض برق، از تعداد چراغ‌های کریسمس کاسته‌اند

اتریشی‌ها از ترس خاموشی و هزینه قبوض برق، از تعداد چراغ‌های کریسمس کاسته‌اند

کریسمس امسال در اتریش تاریک‌تر از همیشه است چرا که مردم از ترس خاموشی‌ها و بالا رفتن هزینه قبوض برق، از تعداد چراغ‌های کریمس کاسته‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، براساس نظرسنجی شرکت مشاوره و حسابرسی "ای وای" (EY)، از هر سه تن در اتریش یک نفر تعداد چراغ‌های کریسمسش را کم کرده است.

این نظرسنجی که در آن ۱۵۰۰ تن شرکت داشتند، نشان داد که بیش از ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان معتقدند که اتریش کریسمس امسال با خطر بالای خاموشی‌ها مواجه است.

۷۶.۶ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند، در حالی که نگرانی‌ها نسبت به قطعی برق یکی از عامل‌های مهم محسوب می‌شود؛ اما بزرگ‌ترین انگیزه همچنان کاهش هزینه‌های برق است.

۱۱ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند، هدف آنها از کم کردن چراغ‌های تزئینی کریسمس صرفه‌جویی و کاهش خطر قطعی برق است در حالی که ۲۶ درصد گفتند، از تعداد چراغ‌های کریسمس کاسته‌اند تا سهم خود را در حفاظت از محیط زیست ادا کنند.

براساس این نظرسنجی، ۲۲.۹ درصد از خانواده‌های اتریشی برای خاموشی آماده نیستند و ۱۵.۱ درصد قصد ندارند هیچ اقدام احتیاطی و پیشگیرانه‌ای انجام دهند.

مردم در وین، پایتخت اتریش از کمترین آمادگی برای خاموشی‌های برق برخوردارند به طوری که ۳۳ درصد از آنها هنوز هیچ اقدامی در این راستا انجام نداده‌اند.

براساس این نظرسنجی، در مقابل، ۸۶ درصد از ساکنین سالزبورگ یک سری اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه انجام داده‌اند.

۶۰.۴ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند، شمع و چراغ‌قوه تهیه کرده‌اند در حالی که ۵۰.۳ درصد مواد غذایی فاسد نشدنی ذخیره کرده‌اند.

براساس این نظرسنجی، ۷۸.۷ درصد از اتریشی‌ها گمان می‌کنند در صورت قطعی برق دست‌کم ۲۴ ساعت بعد برق وصل شده و تامین برق از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha