• دوشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401092818665
  • خبرنگار : 50594

اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد یزد برای شب یلدا

اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد یزد برای شب یلدا

ایسنا/یزد رئیس اداره اکرام کمیته امداد یزد از اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد یزد برای شب یلدا خبر داد.

«مریم بنا نیری» در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: امسال با شعار «یلدای فاطمی _ یلدای مهربانی» از حامیان و خیرین در این طرح خواسته شده تا مساعدت‌های خود را به حساب مستقیم فرزندانشان واریز کنند یا با تهیه بسته‌های معیشتی و آجیل، لبخند را در بلندترین شب سال میهمان خانواده‌های نیازمند کنند.

وی در ادامه گفت: خیرین یزدی امسال با اهدای عروسک‌های یلدایی به فرزندان یتیم و محسنین کمیته امداد، لبخند را بر لبان کودکان یتیم نشانده و با تهیه بسته‌های معیشتی، آنان را همسفره خود می‌کنند.

بنا نیری با بیان این که همزمانی شب یلدای امسال با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) امکان برگزاری مراسم جشن ویژه فرزندان ایتام  محسنین را سلب کرده لذا در نظر داریم جشن تولد ۱۲۰ فرزند را در ایام ولادت آن حضرت(س) برگزار کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان یزد تعداد پنج هزار و ۳۰۰ فرزند یتیم و محسنین را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کند که این حمایت‌ها نیز صرفاً از طرف خیرین انجام می‌شود.

وی افزود: از مجموع این تعداد، یکهزار و ۲۶۰ نفر فرزند یتیم هستند و به عبارتی پدر آنها فوت کرده‌اند و چهار هزار و ۴۰ نفر نیز فرزند محسنین هستند که دارای پدر بیمار یا از کار افتاده هستند یا پدر اقدام به ترک خانواده کرده و سرپرستی کودک برعهده مادر خانواده است.

رئیس اداره اکرام کمیته امداد استان یاداور شد: طی هفت ماهه ابتدای سال جاری خیرین استان ۳۵ ملیارد تومان در قالب این طرح به فرزندان نیازمند کمک کردند.

بنا نیری در پایان نیز اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در شهرستان یزد یا سایر شهرستان‌ها یا از طریق سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و از آنها حمایت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha