• دوشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401092818916
  • خبرنگار : 50180

یک مسئول تاکید کرد:

تلاش برای تداوم آرامش بازار مرغ استان کرمانشاه تا شب عید

 تلاش برای تداوم آرامش بازار مرغ استان کرمانشاه تا شب عید

ایسنا/کرمانشاه معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه با اشاره به بازار آرام مرغ در کرمانشاه در آستانه شب یلدا، گفت: تلاش می‌کنیم آرامش حاکم بر بازار مرغ استان تا شب عید ادامه پیدا کند.

سیروس نوروزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بازار آرام مرغ در استان در آستانه شب یلدا، گفت: به دلیل جوجه‌ریزی بالای صورت گرفته در واحدهای پرورش مرغ استان در دو، سه ماه گذشته، هم اکنون میزان تولید مرغ در استان خیلی بیشتر از نیاز مردم بوده و بازار مرغ استان در آستانه شب یلدا بازار آرامی را تجربه می‌کند.

نوروزی با بیان اینکه بعید است تا آخر دی ماه هیچ کمبودی از نظر تامین مرغ در استان داشته باشیم، گفت: تلاش می‌کنیم با همراهی تولیدکنندگان آرامش حاکم بر بازار مرغ استان تا شب عید ادامه پیدا کند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه اشاره‌ای هم به استقبال خوب خانواده‌های کرمانشاهی از ذخیره‌سازی خانگی گوشت مرغ داشت و ابراز امیدواری کرد: با همراهی خوب مردم، مرغ در استان تا پایان سال بازار آرامی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار قیمت فروش هر کیلو مرغ گرم را 63 هزار تومان تعیین کرده، گفت: هم اکنون قیمت مرغ در بازار کرمانشاه کیلویی 55 تا 56 هزار تومان و زیر قیمت مصوب است.

نوروزی یادآور شد: در هفته‌های اخیر افزایش عرضه مرغ در پی جوجه‌ریزی بالای واحدهای تولیدی کاهش قیمت مرغ تا 45 هزار تومان را هم در بازار کرمانشاه سبب شده بود که با همراهی مردم برای جلوگیری از زیان تولیدکنندگان و ذخیره خانگی مرغ، قیمت ها تا حدودی بالا رفت

وی تصریح کرد: هم اکنون روزانه حدود ۱۵۰ تن مرغ گرم در استان کرمانشاه توزیع می شود که متناسب با نیاز بازار است، هرچند با توجه به کشش بازار احتمالا نیاز باشد میزان عرضه مرغ در آستانه شب یلدا کمی بیشتر شود.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha