• دوشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1401092819114
  • خبرنگار : 71576

مهران حاتمی: ارزش جوانان خود را بدانیم/ هرچه بکاریم درو می‌کنیم

مهران حاتمی: ارزش جوانان خود را بدانیم/ هرچه بکاریم درو می‌کنیم

سرمربی تیم شهرداری گرگان گفت: امیدوارم شهرداری‌ها بخشی از درآمدشان را به ورزش اختصاص دهند.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت لیگ برتر بسکتبال ایران با توجه به نتایج خوب کسب شده توسط تیم‌های ضعیف‌تر مقابل مدعیان، توضیح داد: من فکر می‌کنم چیزی که واضح است، همه تیم‌ها خوب هستند و از قبل کسی برنده نیست. کما اینکه نتایج بازی‌های برخی تیم‌های خوب جدول مقابل تیم‌های پایین جدول گویای این صحبت است.

او در پاسخ به این سوال که دلیل رخ دادن این اتفاق در فصل جاری نسبت به فصول قبل چیست؟ اظهار کرد: به نظرم در این فصل بیشتر روی جوان‌ها سرمایه گذاری شد که این موضوع یک اقدام مثبت است. به قول معروف دیگر دوران جوان‌ترها است.

سرمربی شهرداری گرگان در پاسخ به این سوال که آیا از سطح آمادگی و نتایج شاگردانش رضایت دارد؟ گفت: به هر حال نسبت به توانی که داشتند همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند. عملکرد تیم ما خوب بوده است.

حاتمی در پاسخ به این سوال که آیا با این سطح آمادگی، شهرداری گرگان می‌تواند نتایج خوبی در مسابقات غرب آسیا کسب کند؟ تصریح کرد: بنده تجربه حضور در این مسابقات را داشته‌ام، شرایط در رقابت‌های غرب آسیا خیلی متفاوت است و تیم‌ها با به خدمت گرفتن بازیکنان خوب خارجی و حفظ شاکله اصلی خود که عمدتا هم تیم ملی هر کشور است، با بهترین شرایط پا به این مسابقات می‌گذارند.

او ادامه داد: تیم‌ها با برنامه‌ریزی خوب خودشان را تقویت می‌کنند و قطعا بازی‌های سختی در این مسابقات خواهیم داشت. ما هم دوست داشتیم زمان کافی وجود داشت تا بیشتر تمرین می‌کردیم، اما بخاطر لیگ نشد. با این حال همه سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا در حد و اندازه بسکتبال ایران و شهرداری گرگان ظاهر شویم.

حاتمی در پاسخ به این سوال که آیا ترکیب شهرداری گرگان برای غرب آسیا تغییرات خواهد داشت؟ اظهار کرد: ما با همان ترکیب لیگ پا به این مسابقات می‌گذاریم و بازیکن جدیدی یا خارجی به تیم اضافه نمی‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا فیبا سالن گرگان را برای میزبانی از این مسابقات تایید کرده است؟ توضیح داد: متاسفانه سالن گرگان را تایید نکرده‌اند و بازی‌های دور برگشت ما در تهران و به میزبانی سالن آزادی برگزار خواهد شد تا سالن ما به شرایط میزبانی برسد. باید برخی خواسته‌های فیبا را در سالن تامین کنیم.

حاتمی درباره برنامه شهرداری گرگان برای استفاده از تماشاگران گرگانی در سالن آزادی نیز گفت: هواداران ما به عنوان شاکله و مالک اصلی تیم همواره دورادور هوای تیم را داشته‌اند. چه در سالن و چه پشت درهای سالن کنار تیم بوده‌اند. امیدواریم از این هفته که برمی‌گردیم شرایط خوب باشد و همه تماشاچی‌ها را داشته باشیم.

او گفت: جا دارد از شخص شهردار گرگان مهندس محمدرضا سیدالنگی تشکر کنم که همه جوره هوای تیم را داشته‌ و در این شرایط سخت با تیم همراه بوده‌اند. هم خودشان، هم مجموعه شهرداری گرگان، عوامل اجرایی مهندس رضاییان و حتی اعضای شورای شهر گرگان هوای تیم را داشته‌اند. 

حاتمی در پایان افزود: امیدوارم در این شرایط سخت کشور همه شهرداری‌های دیگر استان‌ها و شهرها هم از گرگان یاد بگیرند. قسمتی از درآمدهای خود را به ورزش و جوانان استان اختصاص دهند تا ورزش کشور پیشرفت کند، چرا که آینده برای این جوانان و در دست آن‌ها است. امیدوارم ارزش این جوانان را بدانیم. هر چه بکاریم درو می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha