• سه‌شنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401092920140
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح استان:

انتصابات سفارشی و پارتی بازی از معضلات استان کهگیلویه و بویراحمد است

انتصابات سفارشی و پارتی بازی از معضلات استان کهگیلویه و بویراحمد است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتصابات سفارشی، تبعیض و پارتی بازی از معضلات این استان هستند.

سردار حمید خرم‌دل روز ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱ در نشست تبیینی با خبرنگاران شهر یاسوج افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت رسانه ای بسیار بالا و خبرنگاران خوبی دارد و باید به نحو مطلوب از این ظرفیت مهم استفاده کرد.

وی اظهارکرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دچار برخی چالش هاست که نقش خبرنگاران در این رابطه برای کمک به توسعه این استان انکار نشدنی است.رسانه ها باید صدای مردم باشند و باید برای مردم کار کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ناآرامی‌های اخیر، خاطرنشان کرد: اکنون در جنگ تمام عیار با دشمن هستیم و نقش رسانه ها در این دوران بسیار مهم است و نباید در وقوع بحران ها از اطلاع رسانی به موقع و صحیح غافل شد.

خرم‌دل تصریح کرد: مردم استان با وجود برخی کمبود ها و مشکلات معیشتی با بصیرت در این ایام پیش رفتند و وظیفه خود را انجام دادند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مردم در این روزها، وظیفه شان را به درستی انجام داده اند و با بصیرت رفتار کردند و اکنون باید مسئولان به درستی به مردم خدمت کنند و قانون مد نظرشان باشد.

سردار خرم‌دل با اشاره به برخی معضلات استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: یکی از معضلات این استان انتصابات سفارشی است، پارتی بازی در ادارات از دیگر معضلات استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی در رابطه با وضعیت بیکاری و اشتغال در استان با انتقاد از وضعیت ناامیدکننده شهرک‌های صنعتی در استان اظهار کرد: در بازدید از یکی از شهرک‌های صنعتی استان مطرح شد که متاسفانه از ۹۵ کارخانه این شهرک حداکثر ۱۰ واحد صنعتی فعال است که باید خبرنگاران از متولیان امر دلایل آن را مطالبه گری کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورتی که مردم و مسئولان استان قایل به قانون و حق‌مان باشیم واقعا مشکلی نداریم اما مردم از رسانه ها انتظار دارند که صدای مردم باشند، رسانه را خاله خرزویی نکنید؛ نماینده محور نشود که هرکس با نماینده هست خوب و هرکس با نماینده نیست بد است، احترام و حرمت نماینده و استاندار و مدیران باید حفظ شود، اما باید عملکرد آنها نیز مورد بررسی قرار گیرد.

خرم‌دل افزود: در روز ۱۶ آذر ماهو روز دانشجو امسال حتی یک مسئول استان کهگیلویه و بویراحمد به دانشگاه‌ها نرفته‌ است چرا مسئولان به دانشگاه نرفتند؟ رسانه‌ها باید این را مطالبه کنند. مسئولان باید پاسخگوی افکار عمومی مردم و دانشجویان باشند.

وی ادامه داد: انتصابات سفارشی یکی از معضلات کهگیلویه و بویراحمد است؛ پارتی بازی در ادارات مردم را خسته کرده است؛ فرار سرمایه در استان وجود دارد و یک سرمایه‌گذار که قرار بود در اینجا سرمایه‌گذاری کند، مجبور شد استان را ترک کرده و به بوشهر برود؛ با وجود اینکه نیروهای متخصص زیادی در این استان وجود دارد، سرمایه‌گذار مجبور است از اینجا فرار کند. تبعیض از دیگر مشکلات استان است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید ظرفیت خود را با داشتن سعه صدر، عالمانه عمل کردن، برای خدا به مردم خدمت کردن، و برای خوش آیند فلان مدیر و فلا کس نباید قلم بزنید، بالا ببریم. اگر قانون مبنا باشد و بر این اساس عمل کنید این استان با ظرفیت های بی بدیل همچون نفت، گاز، آب، خاک، جنگل و کشاورزی دارد با تلاش مدیران این ظرفیت‌ها را به فعلیت رسانده می شوند. استان کهگیلویه و بویراحمد نگین جنوب کشور است و ظرفیتهای زیادی دارد اما در محاورات همیشه می گوییم؛" استان محروم "

خرم‌دل تصریح کرد: با بیان اینکه من چون از بیرون آمده‌ام، ظرفیت‌های این استان را بهتر می‌شناسم، گفت: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری است و برای برون‌رفت این استان از محرومیت نباید به تهران و پایتخت امید داشت. یک ضرب‌المثل داریم مبنی بر اینکه «کَس نخارند پُشت من جز ناخن انگشت من»، هر اتفاقی بخواهد بیفتد باید در همینجا رخ دهد.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهارکرد: برخی از این حوادث به خاطر فضاسازی در شبکه‌های اجتماعی است و بخشی هم ممکن است به دلیل مشکلات معیشت و ناامیدی به آینده باشد. هر چند عوامل زیادی ممکن است در این اتفاقات اثر داشته باشد اما عمده‌ترین آن، اینست که بسیاری از مردمِ ما از گذشته اطلاعی ندارند و نمی‌دانند همین آمریکا و انگلیس بیشترین جنایت‌ها را در حق ما کردند. این کشورها نمی توانند مامنی برای ما باشند و در طول تاریخ این مساله را ثابت کرده اند و دشمنی شان عیان است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خاطره‌ای گفت: چند وقت پیش دختر و پسری را که در چالش مشت و شکلات شرکت کرده بودند را بازداشت کرده بودند. از آن دختر پرسیدم منظور از این شعار «زن، زندگی، آزادی» چیست؟جوابی نداشت و در ادامه پرسیدم چطور با این چالش آشنا شدید که جواب دادند از طریق اینستاگرام.

به گزارش ایسنا، وی گفت: از آن دختر که دبیرستانی بود پرسیدم از من چه می‌خواهید که برای این هم جوابی نداشت و گفت: نمی‌دانم. سپس که با پسر که دانشجو بود صحبت کردم گفت: آن دختر من را گول زده است. دختر و پسر هردو فرزند طلاق بودند و البته در نهایت هر دو نفر را آزاد کردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha