• چهارشنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1401093020480
  • خبرنگار : 71523

هر مشمول سهام عدالت چقدر سود دریافت می‌کند؟

هر مشمول سهام عدالت چقدر سود دریافت می‌کند؟

فرایند پرداخت بخش نخست سود سهام عدالت سال ۱۴۰۰ درحالی از امروز آغاز شده است که میزان سودی که هر مشمول دریافت می‌کند متفاوت است.

به گزارش ایسنا، سود سهام عدالت سال ۱۴۰۰ قرار است طی دو مرحله به حساب مشمولان واریز شود. بر این اساس مرحله نخست آن از امروز، چهارشنبه ۳۰ آذر به واریزی می‌شود و مرحله دوم آن نیز طبق وعده مسئولان به پایان سال جاری موکول شده است.

البته میزان سودی که مشمولان دریافت خواهند کرد متفاوت خواهد بود. این مبلغ به عواملی از جمله ارزش اولیه سهام هر فرد و اینکه آیا سهامدار در زمانی که فروش سهام عدالت امکان پذیر بود، سهام خود را فروخته بود یا خیر، بستگی دارد.

در این راستا، سود علی‌الحساب به حساب هر دو گروه مستقیم و غیرمستقیم مشمولان سهام عدالت واریز می‌شود و در مرحله نخست سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارند به ترتیب ۵۱۰، ۵۵۵ و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت می‌کنند.

مشمولان سهام عدالت باید توجه داشته باشند که برای دریافت سود باید حتما در سامانه سجام ثبت نام کرده باشند. حدود یک میلیون و ۷۳۰ هزار نفر از سهامداران عدالت همچنان با مشکل شبای بانکی معتبر روبرو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام و احراز هویت در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir) یا درج شماره شبای معتبر خود در سایت sahamedalat.ir در فرایند دریافت سود سهام در مراحل بعدی قرار بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۳۰ ۱۱:۲۸

من برای سهام عدالت اون موقع ثبت نام کردم ولی اون برگه را نگرفتم برای من هر دفعه سود که میریزن کمتر میزنن امروز هم 37هزار ریختن من کجا مراجعه کنم

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۳۰ ۱۴:۱۴

باسلام وخسته نباشیدماکه سهام عدالت نداریم چیکاربایدانجام بدیم آیادیگه ثبت نام میکنن

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۳۰ ۱۴:۴۸

ما جا ماندگان سهام عدالت چرا و تا کی باید با حسرت به واریز سود به دیگران نگاه کنیم چرا اسمش را گذاشتن عدالت

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۳۰ ۲۰:۰۷

سهام من یک میلیونی است چرا پونصدوپنجاه تومن واریز شده درحالی که گفتند یک میلیون وصدوبیست وهشت هزار تومن واریز میشه بقیه سودسهام کیواریز میشود

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۳۰ ۲۱:۴۳

سلام.ارزش سهام عدالت من ک سال ۸۵ ثبتنام کردیم۶۲۵هزارتومان است چرا سود سهام من ۲۹ آذر ۱۴۰۱ مبلغ ۳۱۹ تومن بوده و اینقدر کم؟

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۰۹:۲۴

سهام عدالت من ۵۳۲ هزار تومان هست به من ریختن ۳۶۰ هزار تومان چرا من قسط دارم تو را قرآن جان مادرتون بریزید ممنونم

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۶ ۱۱:۴۰

با سلا ما جا ماندگان سهام عدالت تا کی باید منتظر بمانیم تا دوباره ثبت نام کنند خواهشا نام عدالت رو اجرا کنید جاماندگان رو ثبت نام کنید

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۶ ۰۲:۲۱

سلام من از همان اول که سهام امد ثبت نام کردم وبرگه دارم که روبرگه زده سال ۹۶. پست بانک خواستم ببینم سود ۵ سال من تقریبا با سهام ۵۰۰تومنی چقدر میشود?

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۲۳ ۱۲:۱۷

سلام چرا الکی میگین اینقدر میدیدولی وقتی واریزی میادبرامون مبلغ کمی میادبرامون اون چیزی گفتین نیست