• پنجشنبه / ۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401100100161
  • منبع : نمایندگی همدان

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

افرادی که در پی اعتراضات به دنبال ویزا گرفتن هستند به مملکت خودشان خیانت کرده‌اند

افرادی که در پی اعتراضات به دنبال ویزا گرفتن هستند به مملکت خودشان خیانت کرده‌اند
عکس آرشیوی است

ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: افرادی که به بهانه اعتراضات و اغتشاشات و حواشی آن به دنبال ویزا گرفتن هستند به مملکت خودشان خیانت کردند؛ آرمان شهدا ارزش‌های بالایی داشت و باید به اهداف آن‌ها توجه کنیم.

آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی پنجشنبه یکم دی ماه، در آیین تشییع پیکر مطهر شش شهید گمنام در پایگاه نوژه همدان با بیان اینکه هم‌چنان باید با آرمان‌های شهدا هم‌دل و هم‌عهد باشیم، اظهار کرد: هیچ فریادی در عالم به اندازه سکوت شهدای گمنام وجود ندارد؛ شهدا شاید گمنام باشند اما غریبه نیستند و احساس غریبگی با شهدا نداریم.

وی با طرح پرسشی افزود: آیا شهدا سوال نمی‌پرسند که با امانت ما چه کردید؟ به قول حاج قاسم سلیمانی مرزهای جغرافیایی کشور و مردم امانت ما هستند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: کدام انسان باغیرتی می‌تواند به خاطر اختلافات فکری و سیاسی جامعه وطن فروشی کند؛ اگر کسی وطن فروشی کرد نشان می‌دهد او تعصب و غیرتی نسبت به ایران عزیز ندارد.

آیت الله شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: آیا می‌شود به علت وجود اعتراضات جاری وطن فروشی کرد؟ ما در برابر اهداف این شهدای عزیز مسئول هستیم.

وی  با بیان اینکه مستکبرینی که چهل سال است با وجود تحریم‌های دارویی و اقتصادی به مردم ظلم می‌کنند دلسوز مردم نیستند، مطرح کرد: افرادی که به بهانه اعتراضات و حواشی آن به دنبال ویزا گرفتن هستند به مملکت خودشان خیانت کردند.

وی با تأکید براینکه مسئولان باید مشکلات مردم و جوانان را پیگیری کنند، افزود: مردم و جوانان حق دارند به دنبال مطالبات خودشان باشند؛ هدف شهدا وحدت و انسجام اجتماعی بود و ما مدیون شهدای عزیزمان هستیم.

به گزارش ایسنا،آئین تشییع پیکر مطهر شش شهید گمنام در پایگاه نوژه همدان، پنج‌شنبه یکم دی ماه با حضور خانواده‌های شهدا، نیروهای مسلح و نظامی ارتش و سپاه و هم‌چنین مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم رویدادهای مختلف هم‌چون حضور گروه سرود بانوان، پخش ویدئوی خانواده شهدا، مداحی و... اجرا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha