• پنجشنبه / ۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1401100100227
  • خبرنگار : 71442

درخواست ابوالفضل پورعرب: این بچه‌ها را عفو عمومی بدهید

درخواست ابوالفضل پورعرب: این بچه‌ها را عفو عمومی بدهید

ابوالفضل پورعرب که در برنامه زنده شبکه پنج سیما به مناسبت شب یلدا دعوت شده بود درخواست کرد تا بازداشتی ها را عفو عمومی بدهند و ببخشایند تا یک آشتی ملی برقرار شود.

به گزارش ایسنا، «ابوالفضل پورعرب» که شامگاه گذشته میهمان برنامه زنده شبکه پنج سیما به مناسبت شب یلدا بود، درخواست خود را در این برنامه زنده تلویزیونی اینگونه مطرح کرد: خواهش می کنم این بچه‌ها (بازداشتی‌ها ناآرامی‌های اخیر) را عفو عمومی بدهند تا یک آشتی ملی برقرار شود. اینها بچه‌های ما هستند.

این بازیگر ۶۱ ساله سینما در ادامه گفت: اگر جایی در پیشگاه شما دارم حرفم را بخرید.

«سلام تهران» شامگاه گذشته به مناسبت شب یلدا میزبان ابوالفضل پورعرب بود.

به گزارش ایسنا، اواخر آبان‌ماه بود که خبر رسید ابوالفضل پورعرب به دلیل حادثه‌ای که سر صحنه فیلمش رخ داده در بیمارستان بستری شده و فیلمبرداری فیلمی که در حال کارگردانی آن بود متوقف شده است.

این بازیگر قدیمی سینما از مدتی قبل مشغول ساخت یک مستند داستانی به نام «سگ» بود که در حادثه‌ای حین کار، پای او زخم و بعد دچار عفونت شدیدی شد. این اتفاق سبب بستری شدن تقریبا یک ماهه‌ی پورعرب در بیمارستان شد و از هفته گذشته که با بهبود حالش مرخص شده در تدارک از سرگیری فیلمبرداری است.

ابوالفضل پورعرب بیش از چهار دهه است که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند و فیلم‌های ماندگاری همچون «عروس»، «نرگس»، ‌ «چهره»، «دست‌های آلوده»، «غریبانه» و «مردی شبیه باران» را در کارنامه خود دارد.  

سریال نمایش خانگی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی از جمله آثار پربازدید او در سال‌های اخیر بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۱۶:۲۴

منم با ابوالفضل پورعرب موافقم نه به اعدام

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۱۶:۲۸

انشالله که حرفشون خریدار داشته باشه

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۱۶:۴۳

آقای پورعرب مگر دوره شریف امامی است که آشتی ملی بدهیم؟ مگر الان در حالت قهر ملی هستیم!؟ یک عده ای آشوب کردند و مرتکب جرم شده اند که باید متناسب با آن مجازات یا متنبه شوند.

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۳۵

جرم شما کردید که سرتونو مثل کپک تو برف کردید منفعت شخصیتونو به منفعت ملی و مردمی ترجیح میدید چون شیکم خودتون سیره جیبتون به بیت المال وصله کاری به اینکه با 5 خورده چجوری تو این مملکت باید سقف بالا سرمون نگهداریم و شیکممونو سیر کنیم ندارید

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۶ ۱۵:۲۹

تو جزو شکم سیرهایی متین ،کسی که سبیلش چرب شده از این دولت دفاع میکنه و مطمئنا دلش نمیخواد امنیت مالیش به خطر بیفته ،احیانا پسر میر سلیم نیستی تو؟

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۱۶:۴۶

یکبار آبان 98 عفو عمومی دادند بسه دیگه. مردم امنیت میخوان.

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۱۷:۰۵

یعنی اگر این بچه ها را عفو عمومی بدهند، آشتی ملی می شود؟!!! گمانم غیر از شم حقوقی، ریاضی شما خوب نیست عموجان.

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۱۸:۰۷

بعضی از این بچه‌ها - به پشتوانه‌ی چند سلبریتی‌ بی‌سواد،‌ و گروهی اصلاح‌طلبِ فرصت‌طلب، و البته «سعودی اینترآشغال» و «من و تو» - قصد داشتد از هر تیر چراغ برق یک روحانی، یا یک بسیجی، یا اگر نشد یک بچه‌ مسلمان را آویزان کنند. اگر شما دچار فراموشی حاد هستید، می‌توانید به فیلم‌هایی که خودشان دو ماه قبل از خودشان منتشر می‌کردند، مراجعه بفرمایید.

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۱۸:۲۰

کشته ها چی میشه . چاقو کشی و کشتار چی میشه .... دلار و بالا رفتن اجناس و تحریمهای جدید چی میشه ؟ همکاری با دشمن چی میشه؟

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۱۸:۳۸

پور عرب که خودش یک شوخی را برنمی تایپ چطور انتظار دارد که مادران داغدیده قاتلان فرزندشان را ببخشند؟؟؟........

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۱۸:۵۲

آقای پور عرب اگه عفو عمومی بدن به این‌بچه ها و‌همین‌بچه ها تو‌خیابون بچه تو یا نوه تو‌رو با چاقو قیمه قیمه‌کنن بازم درخواست‌عفو عمومی میکنی ؟

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۱۹:۴۴

بهتره سلبریتی ها بیش از این نظر ندن

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۲۰:۱۳

اگر جنایت های این افراد را به اقای پورعرب نشان دهند حتما نظر دیگری خواهند داشت. ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کاری بود

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۲۰:۱۵

این حضرات بازیگر تمثال بی بصیرتی هستند کسانی که قابلیت عفو داشتند قبل از درخواست این آقای محترم عفو شده آمد. قاتل و جانی هم اگر عفو بشود، فردا امنیتی برای بازیگری و ... نخواهید داشت

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۲۰:۱۵

اره.... چشب.... 💙💙💙👍🌹🌹🌹🌴🌴🌴🌴

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۲۰:۱۷

اره.......

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۲۱:۵۲

درود به شرفت

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۲۳:۳۸

آقای پورعرب! اینهایی که میگید بچه ها! چرا وقتی بچه ها وسط خیابون ایجاد رعب و وحشت عمومی می کردن، اموال مردم و دولت را آتش می زدند، و با چاقوکشی نسق کشی می کردن و عده ای را زنمی و عده تی را کشتند سکوت کرده بودید؟! چرا پیامی، هشداری، نظر دلسوزانه ای برای اکثریت مردم ابراز نکردید؟! نه شما و نه هیچکس نمی تونه تضمین بده که حتی اگه بر اساس نظر شما بچه ها عفو عمومی بخورن، دیگه تکرار نمی کنند؟! مضاف بر اینکه، نظام قضایی و دادگاه ها نمی توانند از شکواییه های اولیای دم و صاحبان اموال صرفنظر کنند …

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۲ ۰۱:۴۹

والا اگه بچه های اینا قاتل هستند من نظری ندارم ولی حکم قاتل معلومه .

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۲ ۰۴:۱۱

یعنی انهایی هم که دستشان به خون مردم الوده است عفو شوند ایااگر بچه خودت بدست اینها کشته میشد عفو میکردی

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۲ ۰۷:۱۵

اون موقع که این بچه ها نیروهای امنیتی رو سلاخی می کردند و آتش می زدند و می کشتند شما ها کجا بودید نخیر باید مجازات شوند حال این مجازات منطبق بر جرایم آنها باید باشد باید خیلی هاشون با پول پدران و .... در بازسازی اموال عمومی که تخریبش کردند مشارکت کنند نه تو زندان مفت بخورند و بچرخند تازه عاملین اصلی هم باید مجازات شدید تر دریافت کنند همان دوستان اصلاح طلب و خبرنگاران شان که ماشاالله هنر جاسوس پروری را خوب بلدند شکر خدا یکیشون نیست که شمشیر برعلیه امنیت و تمامیت ارضی کشور در خارج با پول های سعودی آمریکایی و صهیونیستی بر نداشته باشد و افراد سلبریتی هم باید تاوان این چند سال دروغ پردازی و پروژه‌های کشته سازی و سیاه نمایی و .... را بدهند

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۲ ۰۸:۳۹

ببخشید کدام بچه ها؟؟؟؟!!!

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۲ ۲۱:۲۴

خیلیا بخشیدند و آزاد کردند اونایی هم که بخشیده نشدن خلاف کردن

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۴ ۱۶:۰۰

هرکسی و با هر عنوانی طبق قانون هر جرمی که مرتکب شده باید تاوانش را بدهد. ضمنا به آقای پور عرب عرض می کنم اگر این آشوبگران به عنوان مثال ماشینش را آتش میزدند یا خانه اش را آتش می کشیدند یا خدایی نکرده به خانواده اش صدمه ای میزدند آنوخت میگفت ببخشید یا از حقش گذشت میکرد. مطمئنا نه جناب پورعرب لطفا در جریان این آشوب ها هم میآمدید به این جوانها توصیه میکردید که دارید کار اشتباهی انجام میدهید و هر صدمه ای بزنید به وطن و کشور خودتان می زنید . پس چرا سکوت کردید؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۵ ۰۲:۱۲

کشور شده مرکز جنگ سوپر مذهبی ها و اولترا سکولارها. داریم روز به روز عقب میرویم. اینها میخواهند اعدام کنند و اونها هم به کمتر از سوییس شدن ایران راضی نیستند.

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۶ ۱۸:۳۰

آفرین به شما،اینها به کمتر از سوییس شدن ایران راضی نیستن اما نمی دونن که سوییس کجاست اینها فکر میکنند سوییسی شدن فقط این هست که لخت بروید داخل خیابون؟؟سوییسب شدن یک مغز و سطح فرهنگی و فکری دیگری میخواد که ایران و ایرانی حالا حالاها خیلی راه طولانی داره که اونهم اگه بتونه به اون مرحله برسه؟؟دقیقا مثل همون که ایرانی از دانشگاه رفتن فقط رشته پزشکی و دندانپزشکی را میشناسند که پس فردا بتونه پول چاپ بکنه اما سوییسی جاهای دیگر را خوانده که امروز در این حد و مرحله هست....

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۶ ۱۸:۲۲

آفرین به ایشان که با اندیشه باز و تدبیرشان چنین پیشنهادی عالی را داده اند،ایکاش مسیولین مملکتی هم اینطور روشن و با تدبیر می بودند....

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۰۷ ۱۲:۲۲

برای کسی که جان شخصی را تعمدا گرفته باشد اعدام هنوز کمه. در ضمن برخی از همین بچه ها حتی متاسفانه با سن کم با سنگهای درشت و نیم کیلویی به سر زنان چادری کوبیده اند. اصلا راضی به آزاد کردن چنین وحشی هایی نیستم.