• پنجشنبه / ۱ دی ۱۴۰۱ / ۲۱:۱۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401100100388
  • خبرنگار : 50181

عضو مجمع نمایندگان استان:

از ظرفیت‌های کرمانشاه به خوبی استفاده نکرده‌ایم

 از ظرفیت‌های کرمانشاه به خوبی استفاده نکرده‌ایم

ایسنا/کرمانشاه عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: از ظرفیت‌های خدادادی که در استان داریم به خوبی استفاده نکرده‌ایم.

شهریار حیدری در آیین تکریم و معارفه استاندار کرمانشاه که امروز ( اول دی) با حضور وزیر کشور برگزار شد، ابتدا از زحمات استاندار پیشین استان خصوصا در زمینه بازگشایی مرز خسروی به عنوان یک آرزوی دیرینه استان، قدردانی کرد.

وی از انتخاب یک فرد بومی برای استانداری کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: همه باید استاندار را برای توسعه اهداف استان همراهی کنیم.

حیدری سپس از ظرفیت‌های کرمانشاه یاد کرد که در برخی از زمینه‌ها حتی از ظرفیت برخی از کشورهای همسایه بیشتر است و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین این ظرفیت‌ها مرزهای استان شامل پنج مرز رسمی و مرز تیله‌کوه است که امیدواریم به زودی شاهد بازگشایی آن باشیم.

وی یکی دیگر از ظرفیت‌های استان را منطقه آزاد تجاری قصرشیرین اعلام کرد که خوشبختانه در هفته گذشته اساسنامه آن از سوی شورای نگهبان تصویب و پیمانکار طرح جامع آن نیز تعیین شد و یادآور شد: منطقه آزاد تجاری تاثیر مستقیم بر رونق اقتصادی استان خواهد داشت.

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه حوزه صنعت، معدن، تجارت و خصوصا گردشگری با داشتن بیش از چهارهزار اثر باستانی را از دیگر ظرفیت‌های استان دانست که از مولفه‌های تولید ثروت در کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه کرمانشاه با وجود این همه ظرفیت طی ۲۰ سال اخیر همواره رتبه اول یا دوم بیکاری کشور را داشته، افزود: از ظرفیت‌های خدادادی که در استان داریم به خوبی استفاده نکرده‌ایم.

حیدری معتقد است، استفاده بهینه از ظرفیت‌های استان می‌تواند ۴۰ سال عقب‌ماندگی استان که ناشی از شرایط جنگ و تبعات ناشی از آن بوده را جبران کند.

وی در پایان از اعضای شورای تامین استان نیز به جهت مدیریت شرایط اخیر طی دو، سه ماه گذشته و با استفاده از ظرفیت مردمی قدردانی کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha