• جمعه / ۲ دی ۱۴۰۱ / ۰۷:۱۰
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 1401100200431
  • خبرنگار : 71498

در گفت وگو با ایسنا اعلام شد

بنزین سوپر در راه استانها

بنزین سوپر در راه استانها

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع بنزین سوپر به طور تدریجی در استان ها خبر داد و گفت: تا کنون مصوبه ای برای تخصیص بنزین نوروزی ابلاغ نشده است.

علی‌اکبر نژادعلی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص توزیع بنزین سوپر گفت: در حال حاضر با فرایندهایی که در بحث به سازی و نوسازی برخی از بخش های پالایشگاه ها صورت گرفته، کیفیت بنزین نسبت به قبل بهتر شده و میزان تولید بنزین سوپر نیز افزایش پیدا کرده است و اکنون توزیع بنزین سوپر را در شرایط عادی ادامه می دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بنزین سوپر به جز تهران در استان های یگر نیز توزیع می شود؟ گفت: بله. به تدریج بنزین سوپر را در استان های دیگر نیز توزیع خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص آخرین وضعیت تخصیص سهمیه بنزین نوروزی، اظهار کرد: تا کنون در این مورد مصوبه ای ابلاغ نشده است.

نژادعلی با اشاره به میزان مصرف بنزین، اظهار کرد: میزان مصرف در کل کشور غیر منتظره است. اکنون که در فصل سرد قرار داریم میزان مصرف کاهش نیافته و این در حالی است که هیچ سالی سابقه نداشت که در این فصل میزان مصرف کاهش پیدا نکند. نه تنها نسبت به تابستان مصرف کاهش نیافته بلکه در برخی روزها شاهد افزایش مصرف نیز هستیم.

وی با تاکید بر اینکه اعداد موجود در حوزه مصرف مناسب نیست، گفت: می بایست در حوزه مدیریت مصرف اقدامات جدی صورت گیرد و مردم کمک دولت باشند تا تراز منفی در حوزه بنزین نداشته باشیم.

نژادعلی ابراز امیدواری کرد که با مدیریت مصرف و رعایت میزان مصرف هم ذخیره سازی مناسبی داشته باشیم و هم توزیع فراورده به نحو احسن در جایگاه ها انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۰۳ ۰۹:۵۹

اکثر ضربه های مهلک رو از همین استانداردهای اجباری ۸۵ گانه صنعت خودروی ایران میخوریم، بسترش وقتی محیا نیست و لیاقت لازم رو ندارید چه اجباری به ساخت موتور یورو ۵ هست، چه اجباری به توربوشارژ هست؟ ماشین های تنفس طبیعی جدید ایران خودرویی حتی با مشکل کمبود اکتان بنزین های داخلی به فنا رفتن و میرن چه برسه به توربوشارژهای داخلی و چینی و اروپایی! اونوقت بنزین سوپر نه درست و درمون بصورت مستمر تولید میشه و نه بسیاری از جایگاها بدلیل هزینه نگهداری بالا و کمبود درخواست میارنش، ملت موندن .با پودر شدن سرمایشون جلو چشمشون! ماشین تنفس طبیعی با این بنزین های بنجلی که حتی اکتانش به ۸۰ هم نمیرسه صدای استکان تایپیتش گوش رو کر میکنه، صدای ناک موتور خراش میکشه رو دلت بعد طی ۱۰ هزار کیلومتر هم یا کوئل میسوزونه یا موتور تک کار میکنه یا ریپ میزنه یا هزارتا مشکل ریز و درشت دیگه که علاجش فقط تعویض قطعات با مبالغ میلیونی هست، خب شما نمیخواد بنزین رو تو منطقه ارزون بدی، گرونش کن اما با کیفیت بده دست مردم بجای هزینه ای که برای ماشینشون میکنن صرف بنزین کنن هم شما حالشو ببر هم ملت گیر یه عده تعویض کار قطعات مثلا مکانیک با هزینه های سرسام آور نشن. ولمون کنید تورو خدا