• جمعه / ۲ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401100200471
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیر عامل باشگاه سپاهان:

توسعه ارتباطات بین‌المللی، سیاست راهبردی سپاهان است

توسعه ارتباطات بین‌المللی، سیاست راهبردی سپاهان است

ایسنا/اصفهان مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان بر اساس سیاست راهبردی توسعه ارتباطات بین‌المللی در حال حاضر با حدود ۱۲ باشگاه در سطح جهان ارتباطات بین‌المللی و تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی دارد. در این راستا طبق برنامه‌ریزی‌ها،۲۸ بهمن برگزاری بازی دوستانه با زنیت بزرگسالان به‌عنوان یک برنامه بلندمدت در دستورکار قرار دارد.

محمدرضا ساکت، پس از پیروزی امیدهای طلایی در دیدار دوستانه امید سپاهان و جوانان زنیت روسیه، ارتباطات بین‌المللی را به‌عنوان یک عنصر تعیین‌کننده  مهم و مورد توجه در سیاست‌های راهبردی باشگاه سپاهان دانست و اظهار کرد: باشگاه سپاهان بر اساس سیاست راهبردی توسعه ارتباطات بین‌المللی در حال حاضر با حدود ۱۲ باشگاه در سطح جهان ارتباطات بین‌المللی و تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی دارد. یکی از آن‌ها به تیم زنیت سن‌پترزبورگ روسیه مربوط می‌شود. از حدود یک سال قبل این قرارداد امضا شده و تا این لحظه، چندین رویداد ورزشی میان دو باشگاه انجام شده است.

وی با اشاره به روابط باشگاه سپاهان و زنیت که در گذشته هم با دیگر برنامه‌ها برای تعامل بیشتر همراه شده است، افزود: تیم ۱۷ساله‌های سپاهان در تورنمنتی که سن‌پترزبورگ میزبان آن بود، حضور یافت. همچنین گروهی از کارشناسان ما در حوزه فوتبال پایه از آکادمی و مجموع فعالیت‌های زنیت بازدید کردند و با جلسات هم‌اندیشی با مسئولان مربوطه حوزه فوتبال پایه زنیت به تبادل تجربیات، دیدگاه‌ها و برنامه‌ها پرداختند.

مدیر عامل سپاهان اضافه کرد: جمعی از کارشناسان فوتبال پایه زنیت در اصفهان حضور پیدا کردند و در یک کارگاه آموزشی، آخرین اطلاعات و دانش خود را در حوزه استعدادیابی و پرورش استعدادها در اختیار مربیان سپاهان قرار دادند.

ساکت همچنین با اشاره به برنامه‌های باشگاه زنیت در اردوی تیم جوانان به میزبانی سپاهان تصریح کرد: تیم جوانان زنیت سن‌پترزبورگ به اصفهان آمده و در کمپ اختصاصی باشگاه سپاهان در مجموعه ورزشی صفائیه مبارکه اردوی سازمان‌یافته تمرینی و مسابقات دوستانه را پشت سر گذاشته است. همچنین از آثار باستانی و تاریخی استان اصفهان بازدید کردند.

وی با تاکید بر ادامه یافتن این روابط در دیگر حوزه‌ها میان باشگاه‌های خواهرخوانده خاطرنشان کرد: این برنامه در حوزه بانوان و آقایان در تیم‌های مختلف در دستورکار باشگاه سپاهان قرار دارد که به مرور زمان در قالب یک برنامه سه‌ساله عملیاتی خواهد شد. البته چندی قبل هم باشگاه النجف عراق در کمپ اختصاصی سپاهان حضور داشت و دوران آماده‌سازی خود را گذراند که به‌دنبال این موضوع تیم‌های آکادمی سپاهان به نجف عراق سفر کردند. تمامی این مسائل در چارچوب ارتباطات بین‌المللی است که به‌عنوان رویکرد مهم فنی و ورزشی در باشگاه سپاهان بوده و در آینده نیز خواهد بود.

ساکت در پایان در خصوص دیدار دوستانه بزرگسالان سپاهان و زنیت، خاطر نشان کرد: به‌تعویق افتادن بازی دوستانه بزرگسالان سپاهان و زنیت به‌دلیل تغییر برنامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و لیگ برتر ایران بوده است. با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های اولیه‌ای که بین دو طرف انجام گرفته، زمینه برگزاری بازی‌های دوستانه سپاهان و زنیت فراهم شده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: یکی دیگر از پروژه‌های مطرح، حضور بانوان دو باشگاه در اصفهان و سن‌پترزبورگ در زمان‌های مقرر است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا زمان اعلام‌شده از سوی باشگاه زنیت برای بازی دوستانه بزرگسالان باز هم دچار تغییر خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های مراجع بالاتر ازجمله سازمان لیگ و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته و همچنین هماهنگی‌ها، بیست‌وهشتم بهمن برای برگزاری بازی دوستانه به‌عنوان یک برنامه بلندمدت در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha