• جمعه / ۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 1401100200532
  • منبع : دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

انستیتو و پژوهشکده مجازی ایجاد می‌شود

انستیتو و پژوهشکده مجازی ایجاد می‌شود

سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از اقدام برای تشکیل انستیتو و پژوهشکده مجازی با محوریت مرکز تحقیقاتی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر سیدعلی حسینی در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش اظهار کرد: دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دانشگاهی تخصصی محسوب می‌شود که بیشترین و بزرگترین بضاعت این دانشگاه، اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی آن است.

وی، ظرفیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی را حائز اهمیت دانست و افزود: بیش از یک هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه داریم، مراکز تحقیقاتی ما به دنبال پژوهش‌ها، مقالات و کسب امتیاز هستند و با توجه به سابقه‌ای که در مرکز پژوهشی دارم، دریافتم که باید به سراغ محورها برویم و به‌صورت موضوعی به مسائل نگاه کنیم.

حسینی تصریح کرد: مراکز تحقیقاتی باید به سمت موضوع‌محوری بروند و علاوه بر تکالیف آموزشی خود، تکالیف پژوهشی و فناوری نیز به گروه‌های دیگر داده شود تا با مشارکت بین بخشی در این حوزه بتوان شاهد نتایج مطلوب بود.

سرپرست‌ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تصریح کرد: در  مرکز تحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال دانشگاه، افراد مرتبط دیگر مراکز هم می‌توانند تاثیرگذار باشند.

به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، وی افزود: تشکیل انستیتو و پژوهشکده مجازی با محوریت مرکز تحقیقاتی از موضوعاتی است که باید پیگیری شده و آن را تشکیل دهیم، اگر  مراکز  تحقیقاتی از گروه‌های گوناگون دانشگاه تشکیل بدهیم که پنج نفر عضو در آن مشارکت داشته باشند، می‌توانیم شاهد رفع دغدغه‌ها باشیم.

حسینی افزود: از معاونت آموزش، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، مدیران گروه‌های آموزشی و رؤسای مراکز تحقیقاتی می‌خواهم تا همبستگی موضوعات و محورها را در دستور کار قرار دهند و ادغام روانی و ذهنی داشته باشند تا به اهداف مشخص برسیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha