• جمعه / ۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401100200590
  • خبرنگار : 50037

فرماندار:

تردد در گردنه اسدآباد عادی و روان است

تردد در گردنه اسدآباد عادی و روان است

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد از عادی و روان بودن تردد در گردنه این شهرستان همراه با مه‌آلودگی خبر داد.

حسین‌علی شرکائی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ساعت ۱۸ دیروز بارش برف در گردنه اسدآباد آغاز شد و تا ساعت ۲۴ ادامه داشت که طی بازدید شب گذشته به اتفاق نماینده مردم اسدآباد در مجلس از گردنه، راهدارخانه و پایگاه امداد جاده‌ای، همکاران راهداری مشغول برف روبی این مسیر بودند.

وی باند برف روبی شده شب گذشته را حدود ۷۰۰ کیلومتر برشمرد و افزود: شب گذشته در گردنه اسدآباد بیش از ۳۰۰ تن نمک و ماسه مورد استفاده قرار گرفته و با برف روبی انجام شده هم اکنون سطح جاده سیاه و تردد کاملا عادی و روان است.

شرکائی همچنین یادآور شد: شب گذشته یک مورد واژگونی خودرو و قیچی تریلر نیز در گردنه اتفاق افتاده بود که خوشبختانه این سانحه بدون فوتی و جرح بود و بلافاصله مسیر باز شد.

وی با تاکید بر اینکه حتی المقدور رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، تصریح کرد: در صورت هر گونه سفر در مسیر گردنه اسدآباد رانندگان حتما از پر بودن باک خودروی خود اطمینان حاصل کرده و علاوه برآن لباس گرم، زنجیرچرخ نیز با خود همراه داشته باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسدآباد هم با اشاره به شروع طرح زمستانه شهرستان از ۱۵ آذرماه تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده همزمان با سراسر کشور گفت:به منظور طرح زمستانه سال جاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد ۶۰۰۰ تن نمک و ماسه در انبارهای خود برای برف روبی دپو کرده که از این میزان نمک و ماسه حدود ۳۰۰ تن در شب گذشته مورد استفاده قرار گرفت.

مسعود حبیبی یادآور شد: در طرح زمستانه با احتساب نیروهای حجمی تعداد نیروهای راهداری به ۶۰ نفر شامل چهار اکیپ افزایش داشته که این تعداد نیرو با دستگاه ماشین آلات برف روبی و خودروهای سبک، سنگین و نیمه سنگین خود در چهار راهدارخانه شهرستان شامل گردنه اسدآباد، محور چهاردولی و کلیایی و در مرکز اداره فعالیت دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha