• شنبه / ۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401100300987
  • خبرنگار : 50552

توصیه‌های پلیس‌راه قزوین برای روزهای برفی

توصیه‌های پلیس‌راه قزوین برای روزهای برفی

ایسنا/قزوین رئیس پلیس‌راه استان قزوین گفت: به رانندگان عزیز توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر، از سالم بودن برف‌پاک‌کن، سلامت سیستم گرمایشی و آج لاستیک‌ها اطمینان حاصل کرده و الزاماً از زنجیرچرخ استفاده کنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از شب گذشته بامداد سوم دی بارش برف در محورهای استان آغاز شده و از صبح امروز در سراسر محورها شاهد بارش برف بوده‌ایم که این بارش‌ها کماکان ادامه دارند.

وی ادامه داد: طبق پیش‌بینی هواشناسی این بارش‌ها تا فردا ادامه خواهند داشت، تمهیدات لازم برای پوشش ترافیکی در نظر گرفته شده و همکاران ما در آماده‌باش کامل هستند.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم با راهداری صورت گرفته و نمک‌پاشی و برف‌روبی انجام شده است، برای این منظور گردنه‌ها و آزادراه‌ها در اولویت هستند.

وی بیان کرد: به رانندگان عزیز توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر، از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ ذاکری‌منش خاطرنشان کرد: رانندگان عزیز از سالم بودن برف‌پاک‌کن و متعلقات آن و سلامت سیستم گرمایشی و آج لاستیک‌ها اطمینان حاصل کرده و در نظر داشته باشند که همراه داشتن زنجیرچرخ و استفاده از آن اجباری است.

وی تأکید کرد: هم‌وطنان عزیز در صورت انجام سفرهای ضروری، اغذیه زمستانی و نیمروزی به همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه و فاصله طولی را نیز رعایت کنند.

این مسئول تصریح کرد: اگر در جاده‌ها مشکلی برای هم‌وطنان عزیز پیش آمد و تصادفی رخ داد، خونسردی خود را حفظ کرده و با تلفن ۱۱۰ تماس برقرار کنند، همکاران ما در تمامی محورهای استان به‌صورت آماده‌باش حضور دارند و به سرعت خود را به محل حادثه خواهند رساند.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین در پایان اظهار کرد: تا این لحظه هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان مسدود نشده و ترافیک به‌صورت روان در جریان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha