• شنبه / ۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401100301036
  • خبرنگار : 50454

تداوم بارش برف در برخی نواحی چهارمحال و بختیاری

تداوم بارش برف در برخی نواحی چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه بارشی موجود در استان امروز نیز در برخی مناطق به ویژه نواحی غربی استان به فعالیت خود ادامه می‌دهد اما از اواسط وقت امروز در مناطق شرقی استان ضعیف خواهد شد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سامانه بارشی موجود در استان به تدریج تا اواسط وقت امروز در مناطق شرقی استان ضعیف خواهد شد اما همچنان در سایر مناطق به ویژه نواحی غربی استان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در این مناطق شاهد بارندگی خواهیم بود.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: روز یکشنبه بارش‌های سامانه بارشی فعال در استان به منطقه کوهرنگ و بخش‌هایی از اردل محدود خواهد بود و پیش از ظهر فردا به صورت کامل از استان خارج می‌شود همچنین پیش‌بینی می‌شود فردا در اکثر مناطق استان شاهد کاهش نسبی دمای هوا باشیم، پدیده مه نیز دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: صبح روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز با کاهش محسوس دما در چهارمحال و بختیاری مواجه خواهیم بود همچنین پدیده مه و کاهش دید برای صبح روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی عنوان کرد: از ساعات عصر و شب روز سه‌شنبه و صبح روز چهارشنبه هفته جاری سامانه بارشی دیگری چهارمحال و بختیاری را تحت تاثیر قرار می‌دهد که پیش‌بینی می‌شود طی این مدت نیز بارش‌ها به صورت برف باشد اما بارش‌های این سامانه نسبت به موج بارشی که در حال حاضر در استان فعال است کمتر خواهند بود.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت6.30 صبح امروز در شهرکرد ۲۵ میلی‌متر، بروجن ۹ میلی‌متر، لردگان ۳۰.۹ میلی‌متر، کوهرنگ ۷۹.۴ میلی‌متر باران و ۶۹ سانتی‌متر نیز برف، بازفت ۵۶.۸ میلی‌متر، اردل ۳۹.۶ میلی‌متر، فارسان ۲۶.۲ میلی‌متر، سامان ۱۴.۶ میلی‌متر، بن ۳۲.۶ میلی‌متر، شلمزار ۲۶.۲ میلی‌متر، سورشجان ۳۰.۵ میلی‌متر، فرخ شهر ۱۹.۲ میلی‌متر، ایلبگی ۲۲.۲ میلی‌متر، مال خلیفه ۳۲.۸ میلی‌متر، بلداجی ۱۵.۴ میلی‌متر و در لیرابی ۱۹.۹ میلی‌متر ثبت شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha