• دوشنبه / ۵ دی ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401100502473
  • خبرنگار : 50491

در گفتگو با خبرنگاران عنوان شد؛

۳ مدیر جهادی از نگاه استاندار گلستان/ آخرین وضعیت تخریب آب‌بندان‌های غیرمجاز

۳ مدیر جهادی از نگاه استاندار گلستان/ آخرین وضعیت تخریب آب‌بندان‌های غیرمجاز

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با معرفی سه مدیر موفق و جهادی در استان گلستان، گفت: نزدیک به ۳۰ درصد از مدیران سابق در مسئولیت خود ابقاء شدند.

علی‌محمد زنگانه امروز دوشنبه ۵ دی ماه در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به شایعات منتشر شده در خصوص تغییر و جابه‌جایی وی از سمت استانداری گلستان اظهار کرد: ما مأمور به تکلیف و وظیفه هستیم و تا ثانیه آخر مانند روز اول کار می‌کنیم، برایم مهم نیست که یک روز دیگر، یک هفته، یک ماه و یا یک سال دیگر در این مسئولیت باقی می‌مانم بلکه پای تعهدی که به مردم شریف گلستان داده‌ام خواهم ایستاد.

وی افزود: مردم گلستان در اغتشاشات اخیر نشان دادند که از بصیرت و نگرش بالایی برخوردار هستند به همین دلیل وضعیت گلستان با سایر استان‌ها قابل قیاس نبود، ما هر چقدر به مردم این استان خدمت کنیم باز هم کم است.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه در مسئولیتم سعی کردم وارد حاشیه نشوم، بیان کرد: خیلی از افراد سعی کردند ما را درگیر حواشی کنند اما به مدیران و معاونان خود نیز اعلام کردم که گرفتار حاشیه‌ها نشوند، ما تاکنون به قول‌ها و وعده‌هایی که دادیم عمل کردیم.

زنگانه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۴ درصد انتصابات ما بومی است و سن انتصابات را ۱۰ سال پایین آوردیم، متذکر شد: به همه دستگاه‌های اجرایی نیز اعلام کردیم در انتصابات از ظرفیت بانوان بیشتر استفاده کنند برخی از بانوان فعال در استان گلستان توانایی به‌کارگیری در سمت فرماندار و یا معاون فرماندار را دارند و نباید از این ظرفیت‌ها غافل شد.

وی در ادامه بر ضرورت ایجاد وحدت، اتحاد و انسجام بیشتر بین اقوام و مذاهب تأکید کرد و ابراز داشت: خوشبختانه در روند انتصابات نیز برخورد سیاسی نداشتیم و شایسته‌سالاری در دستور کار قرار گرفته به همین دلیل نزدیک به ۳۰ درصد از مدیران سابق در مسئولیت خود ابقاء شدند.

استاندار گلستان به آخرین وضعیت تخریب آب‌بندان های غیرمجاز اشاره کرد و توضیح داد: تخریب آب‌بندان های غیرمجاز در حریم رودخانه‌های استان گلستان قطعی است گرچه ممکن است به دلیل شرایط ایجاد شده در جامعه، زمان اجرای آن دستخوش تغییراتی شود اما تخریب آببندان های غیرمجاز استان با قدرت تمام پیگیری و اجرایی خواهد شد.

زنگانه در ادامه چند نمونه از الگوی مدیریتی خوب در استان گلستان را معرفی کرد و افزود: یکی از دستگاه‌های اجرایی پیشرو در استان گلستان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است و یک الگوی مدیریتی خوب در استان نیز «عادل مصدقی»-مدیرکل راهداری استان است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات ما در حوزه بازآفرینی شهری از ۶ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ و ۲۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به ۹۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ رسیده است، گفت: در حوزه احداث و توسعه راه‌ها، اعتبار سال ۱۳۹۹، ۶۷ میلیارد تومان بوده که این عدد در انتهای سال ۱۴۰۰ به ۱۳۴ میلیارد تومان رسیده و تا انتهای سال جاری به ۲۲۴ میلیارد تومان می‌رسد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه جاده بندرترکمن به آق‌قلا طی چند ماه اخیر به اندازه هشت سال گذشته پیشرفت داشته است، تصریح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک کلمه منحوس «جاده مرگ» را از این نقطه حذف کنیم، گلستان در دولت سیزدهم در حوزه راه و شهرسازی به یک کارگاه بزرگ تبدیل شده و تمامی پروژه‌های راه و شهرسازی فعال هستند.

زنگانه، «مهدی ملک»، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان را یکی دیگر از مدیران جهادی گلستان برشمرد و گفت: «سید محمد حسینی»، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان نیز از دیگر مدیران جهادی در استان گلستان است و کارنامه استان در حوزه مسکن، آبادانی روستاها و اجرای طرح هادی روستایی و امثال آن گواه این مسئله است.

وی همچنین با تقدیر از عملکرد قاسم برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان به جهت پاسخ به اعتماد و ابقای صورت گرفته، گفت: عملکرد خوب این اداره کل در ۹ ماه همین سال جدید که نمونه اش ۶۳ مدال آسیایی و جهانی و عضویت ۱۵۰ نفر در تیم های ملی است بخشی از پاسخ به این اعتماد است.

استاندار گلستان همچنین با اعلام رضایت از اجرای پروژه های مشترک با جهاد دانشگاهی، تاکید کرد: از اجرای طرح درمان ناباروری توسط این نهاد انقلابی نیز استقبال کرده و هر کجا تعارض منافعی وجود داشت بنده شخصا با آن مقابله خواهم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha