• دوشنبه / ۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401100502599
  • خبرنگار : 50037

آسفالت تمامی راه‌های خاکی روستایی اسدآباد تا پایان خرداد ۱۴۰۲

آسفالت تمامی راه‌های خاکی روستایی اسدآباد تا پایان خرداد ۱۴۰۲

ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از آسفالت تمامی راه‌های خاکی روستایی این شهرستان تا پایان خردادماه ۱۴۰۲ خبر داد.

کیومرث سرمدی‌واله در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای ۴۵ کیلومتر راه خاکی روستایی بوده که با کمک فرمانداری و اداره کل راهداری استان با بنیاد مستضعفان توافقاتی در حال انجام است که آسفالت این میزان راه خاکی روستایی سطح شهرستان را  تا پایان خردادماه سال آینده به پایان برسانیم.

وی افزود: سالیانه ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در اختیار نماینده هر حوزه قرار داده می‌شود که با اختصاص بخشی از این اعتبارات به روستاها در دو سال گذشته ۳۵ روستای سطح شهرستان از صفر تا ۱۰۰ آسفالت کامل آن را انجام دادیم.

سرمدی‌واله با بیان اینکه در حوزه راه های اصلی و فرعی اسدآباد حداقل از ۲۵ سال قبل هیچ گونه توسعه، اصلاح و روکشی آسفالت انجام نشده بود، تصریح کرد: طی یک سال گذشته با اقدامات انجام شده در گردنه اسدآباد خوشبختانه تصادفات فوتی و نیز تصادفات شاخ به شاخ در گردنه حادثه خیز اسدآباد نداشته‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به سفر اخیر رئیس سازمان بهزیستی کشور به اسدآباد و ره‌آورد این سفر برای شهرستان تصریح کرد: تأمین مسکن برای خانوارهای دارای دومعلولیتی و بیشتر، تأمین ویلچر برای معلولان نیازمند، تخصیص یک‌دستگاه خودرو اورژانس اجتماعی به شهرستان و تخصیص خدمات رفاهی به پرسنل اداره بهزیستی شهرستان از جمله نتایج سفر معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اسدآباد بود.

سرمدی‌واله همچنین در رابطه با بازدید اخیر رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور از درمانگاه تأمین اجتماعی اسدآباد خاطرنشان کرد: دوشیفته شدن درمانگاه تأمین اجتماعی اسدآباد و صدور مجوز استخدام نیروی انسانی لازم به صورت بومی برای این درمانگاه، تجهیز و راه اندازی بخش دندانپزشکی درمانگاه و به‌کارگیری دکتر دندانپزشک، ارائه پنج طرح برای تصویب و اجرا با حمایت شرکت‌های سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی(شستا) از جمله تصمیماتی بود که در سفر رئیس سازمان تأمین اجتماعی به شهرستان اسدآباد اتفاق افتاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha