• سه‌شنبه / ۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401100603359
  • خبرنگار : 50491

معاون سیاسی استاندار گلستان:

سردار شهید سلیمانی سرباز واقعی اسلام بود

سردار شهید سلیمانی سرباز واقعی اسلام بود

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: سردار شهید سلیمانی تبلور عملی اجرای احکام اسلامی و سرباز واقعی اسلام بود.

سید علی مهاجر امروز سه‌شنبه ۶ دی در حاشیه مراسم تشییع شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در گرگان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهدا رهرو مکتب امام حسین(ع) هستند و ملت ایران نیز نشان دادند تا ابد راه شهدا را ادامه می‌دهند، در همین روزهای اخیر که نگارستان ایران میزبان شهدا بود دلدادگی و ارادت گلستانی‌ها به شهدای خوشنام را به عینه دیده‌ایم.

وی به تشییع شهدای گمنام در آستانه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار شهید سلیمانی تبلور عملی اجرای احکام اسلامی بود و نشان داد که رمز پیروزی در سرباز واقعی دین خداوند بودن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه شهدا ادامه دهنده مکتب حاج قاسم بودند، تاکید کرد: از صبح امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در گرگان و کردکوی آغاز شده و مردم با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

مهاجر اضافه کرد: از این پس یک شهید خوشنام دوران دفاع مقدس مهمان ویژه ۳۵ دستگاه اجرایی مستقر در سایت اداری گلستان می‌شود و شهید خوشنام دیگر نیز در محله ولاغوز کردکوی آرام می‌گیرد.

وی به علت خاکسپاری شهید گمنام در سایت اداری گلستان اشاره کرد و توضیح داد:دولتی که منتسب به دولت انقلابی و مردمی است برای آرمان‌ها و تعظیم شعائر اهمیت ویژه‌ای قائل است امروز این شهید عزیز در مجموعه استانداری گلستان قرار گرفت تا فراموش نکنیم برای رسیدن به امنیت و آرامش خون‌های زیادی داده‌ایم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تاکید کرد: حضور  شهید گمنام در سایت اداری فرصت مغتنمی برای مدیران و کارمندان مستقر در این مجموعه است تا با توان مضاعف برای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha