• چهارشنبه / ۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401100703681
  • منبع : نمایندگی مازندران

همزمان با تشییع پیکر پاک شهدای گمنام؛

پوستر «أسری و أرمون» در حوزه هنری مازندران رونمایی شد

پوستر «أسری و أرمون» در حوزه هنری مازندران رونمایی شد

ایسنا/مازندران پوستر اسری و ارمون ( اشک و آرزو) که به شیوه داستان مصور (کمیک استریپ) صورت گرفته، کاری است در پاسداشت مادران شهید و مادران شهدای جاویدالاثر که به‌رغم سال‌ها چشم انتظاری، چراغ امید و آرزوی آنان همچنان افروخته است.

به گزارش ایسنا، رئیس حوزه هنری مازندران با اشاره به اینکه این پوستر از این جهت حائز اهمیت است که در مناسبت‌ها بیشتر پوستر طراحی می‌شود و به صورت کمیک استریپ نیست، اظهار کرد: کمیک استریپ به شکل آثار چند رسانه‌ای است، به نوعی می‌توان داستان مصور دانست.

مهدی معصومی گرجی، افزود: این پوستر از لحاظ محتوایی برای تشییع پیکر شهدای گمنام طراحی شده است. دراین اثر نقش زن و مادر را برجسته کرد.

وی با بیان اینکه نقش مادر در این اثر موضوعی است که این روزها بسیار برجسته شده است، یادآور شد: در این پوستر چند رسانه‌ای بحث زنان و مادران فاطمی که دارای ایستادگی و مقاومت خاصی هستند را مد نظر قرار داده است.

رئیس حوزه هنری مازندران، تصریح کرد: این پوستر از این جهت برای ما مهم است که مادران شهدا ایمان دارند شهدا زنده هستند؛ طبق سوره مبارکه آل عمران آیه  ۱۶۹وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾
(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

پوستر «أسری و أرمون» در حوزه هنری مازندران رونمایی شد

 گفتنی است این پوستر در حوزه هنری مازندران ( به‌مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله و تشییع پیکر پاک شهدای گمنام) توسط بانوی گرافیست « ملیحه مقصودی شهمیرزادی» طراحی شده با حضور استاد «مرتضی سرهنگی» مولف تاریخ شفاهی و «مهدی معصومی گرجی» رئیس حوزه هنری مازندران رونمایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha