• پنجشنبه / ۸ دی ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401100704149
  • خبرنگار : 30188

ورق آلیاژی را با قیمت کف بازار خریداری کنید!

ورق آلیاژی را با قیمت کف بازار خریداری کنید!

ورق‌های آلیاژی از جمله بخش مهمی است که آهن آلاتی را شامل می‌شوند که در مرحله تولید با توجه به نیاز و کاربرد گوناگون آن با فلزهای مختلف ترکیب می‌شوند. برای خرید ورق آلیاژی می‌توانید با توجه به نیازتان در اشکال مختلف آن‌ها را تهیه کنید. مهمترین عناصر موجود در این محصول وجود عنصرهای است که پایه اصلی آن کربن هستند و با آهن ترکیب می‌شوند. انواع ورق‌های آلیاژی شامل: ورق هاردوکس، ورق Ck۴۵، ورق St۳۷ و ورق St۵۲ می‌شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از آهن پرو، حال اگر شما قصد خرید ورق آلیاژی با قیمت کف بازار را دارید، تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

به طور کلی آلیاژ به معنی ترکیب کردن می‌باشد و از ترکیب یک فلز با چندین فلز یا نافلز دیگر، باعث تولید یک محصول آلیاژی می‌شود. اکثر شیت‌های آلیاژی از ترکیب کربن، آهن و فولاد تولید می‌شوند. در زندگی روزمره ما ۹۰ درصد محصولات فلزی از فلز خالص نیست و در واقع آلیاژ می‌باشند. از جمله این وسایل می‌توان به دوچرخه، هواپیما، وسایل آشپزخانه و ... اشاره کرد.

هر ورق آلیاژی بنا به نوع مصرف و میزان عرضه و تقاضا با مبالغ خاصی معامله می‌گردد. عوامل دیگری نیز بر روی این قیمت‌گذاری‌ها تأثیرگذارند که از جمله آنها می‌توان به نوسانات ارز در بازار اشاره نمود. در واقع اگر از ما بپرسید که مهم‌ترین عامل مؤثر در تعیین قیمت ورق آلیاژی چیست، قطعا همین مورد را معرفی خواهیم کرد. البته این امر تنها به ورق‌های آلیاژی ختم نمی‌شود بلکه در مورد اکثر محصولات موجود در بازار، صدق می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و قیمت ورق آلیاژی، ahanpro را داخل گوگل جستجو کنید و نرخ انواع ورق آلیاژی a۵۱۶، a۳۶، a۲۸۳، mo۴۰، ck۴۵ و.. را مشاهده کنید.

انواع ورق‌های آلیاژی دارای ترکیبات شیمیایی و عنصرهای آلیاژی گوناگون هستند که از طریق فرایند نورد گرم ساخته می‌شوند. جدای از تقسیم بندی ورق آلیاژی براساس نوع ساخت، با توجه به شکل ظاهری به انواع مختلفی طبقه‌بندی می‌شود. ورقه‌های کویل و ورقه‌های بریده شده دو نوع آن هستند.

ورق ck۴۵ از جمله ورق‌های آلیاژی ضدسایش می‌باشد که دارای سختی ۱۶۰ الی ۱۹۰ برینل است. البته به دلیل نداشتن عنصر کروم در ترکیب خود، در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی مقاوم نیستند. افراد فعال در حوزه ماشین‌سازی به خرید و اطلاع از قیمت ورق ck۴۵ نیاز دارند. زیرا به وفور از این نوع ورق آلیاژی در خودروسازی استفاده می‌کنند.

از جمله پرکاربردترین ورق آلیاژی می‌توان به ورق هاردوکس اشاره کرد. این نوع ورق آلیاژی حتی تحت بارهای مکانیکی بسیار بالا مقاومت داشته و از این رو از آن برای ساخت قطعات و وسایلی استفاده می‌شود که تحت فرسایش و سایش هستند. از جمله بیل مکانیکی نمونه‌های رایج آن است. خرید ورق آلیاژی ضد سایش هاردوکس به قدری بالاست که از آن به عنوان پرمصرف‌ترین ورق در دنیا می‌شناسند. این نوع براساس میزان سختی خود به انواع مختلفی از جمله ورق هاردوکس۴۰۰، ۴۵۰، ۵۰۰، ۵۵۰ و ۶۰۰ تقسیم‌بندی می‌شود.

ترکیب کردن انواع فلزات با یکدیگر دارای مزایای گوناگونی می‌باشد. این نوع مواد ترکیبی در افزایش سختی، مقاومت کششی و کاهش نقاط ذوب مؤثر هستند. با توجه به این که فلزات خالص دارای نقطه ذوب بالای هستند، بسیار نرم می‌باشند. از مهم‌ترین مزیت‌های خرید ورق آلیاژی این است که قابل بازیافت بوده و برای محیط زیست خطرآفرین نیستند.

قیمت ورق آلیاژی با توجه به عوامل مختلفی از جمله: نوع ورق آلیاژی، برند تولیدکننده، مواد اولیه در تولید آن و ... متفاوت است. از این رو شما ممکن است با مراجعه به مراکز متعدد با نرخ‌های گوناگونی از این محصول روبه‌رو شوید. انتخاب نوع آلیاژ از جمله مهم‌ترین عواملی است که روی نرخ انواع ورق‌های آلیاژی تأثیر می‌گذارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ورق های آلیاژی می‌توانید اینجا کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha