• چهارشنبه / ۷ دی ۱۴۰۱ / ۲۳:۰۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401100704275
  • خبرنگار : 50377

دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی:

مازندران به عنوان مدل گردشگری تندرستی به دنیا معرفی می‌شود

مازندران به عنوان مدل گردشگری تندرستی به دنیا معرفی می‌شود

ایسنا/مازندران دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی، استمرار گردشگری تندرستی در مازندران را منجر به برندسازی این استان در حوزه بین‌الملل دانست و گفت: مهرماه سال آینده که رویداد بین‌المللی ساری ۲۰۲۲ برگزار می‌شود، گردشگری تندرستی نیز در مازندران به‌صورت گسترده به دنیا معرفی خواهد شد.

 به گزارش ایسنا، مجید زنگویی امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در چهار ماه اخیر مذاکرات رضایت بخشی با میراث فرهنگی مازندران در رابطه با ظرفیت‌های گردشگری استان داشتیم ، اظهار کرد: گردشگری بین‌المللی موضوعی جذاب و قابل توجه است و از اجرای آن استقبال می‌کنیم.

 وی افزود: مازندران در حوزه گردشگری تندرستی ظرفیت‌های مناسبی دارد تاکنون در زمینه برندسازی آن اتفاق ویژه‌ای نیفتاده است.

دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی، با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مهم گردشگری مازندران استفاده از فرصت‌های رویداد ساری ۲۰۲۲ بود که مذاکراتی را با مجموعه‌های مختلف بین‌المللی داشتیم، یادآور شد: جزییات این رویداد بررسی شده است مقرر شد یک هم‌افزایی بین نهادهای بین‌المللی برای تحقق این موضوع در مازندران انجام شود.

این مسئول تصریح کرد: از تمامی ظرفیت‌های گردشگری سلامت کشورهای اسلامی برای پیاده سازی و معرفی رویداد ۲۰۲۲ در حوزه بین‌المللی اقدام خواهیم کرد تا سرمایه‌گذاری لازم انجام شود.

زنگویی، استمرار گردشگری تندرستی در مازندران را منجر به برندسازی این استان در حوزه بین‌الملل دانست و گفت: ازتمام ظرفیت‌ها برای توسعه گردشگری سلامت در مازندران استفاده می‌کنیم تا مهر ماه سال آینده رویداد بین‌المللی گردشگری تندرستی در مازندران برگزار می‌شود به‌صورت گسترده این موضوع به دنیا معرفی شود.

وی افزود: مازندران از ضوابط و شرایط لازم برای برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری تندرستی برخوردار است هرچند برگزاری رویداد بخشی از یک فرایند در رسیدن به اهداف توسعه گردشگری تندرستی است.

دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی، با اظهار به اینکه استمرار یک رویداد از نکات مهم است تا شاهد افزایش آگاهی مردم و جامعه باشیم، خاطرنشان کرد: آموزش و انتقال تجارب از اهداف اصلی ما در رویداد بین‌المللی گردشگری تندرستی است.

این مسئول با اشاره به اینکه مازندران همواره در تمام فصول سال گردشگر دارد اما اماکنی که شبیه گردشگری تندرستی هستند از اطلاعات کافی برخوردار نیستند، گفت: متاسفانه در مازندران برندسازی ملی و شهری در بخش گردشگری تندرستی نداریم اگر قرار است این اتفاق بیافتد باید سرمایه‌گذاری کلان انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha