• پنجشنبه / ۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۹:۵۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401100804655
  • خبرنگار : 50180

یک مسئول خبر داد:

تلاش برای فعال کردن کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های کشور

تلاش برای فعال کردن کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های کشور
عکس از آرشیو

ایسنا/کرمانشاه مسئول هنر و رسانه سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به تلاش برای فعال کردن کرسی‌های آزاداندیشی در تمامی دانشگاه‌های کشور، گفت: انتظار داریم به جایی برسیم که هیچ رئیس دانشگاهی در کشور نداشته باشیم که برای برپایی کرسی‌های آزاداندیشی با دانشجویان همراه نشود.

مهرداد توکلی، عصر امروز(هشتم دی) در جمع خبرنگاران، از شهید سلیمانی به عنوان طلایه‌دار جبهه مقاومت یاد کرد و افزود: باید با تبیین تفکر حاج قاسم، این تفکر را در سطح جهانی انتشار دهیم.

توکلی با اشاره به برنامه‌ریزی برای ترویج تفکر حاج قاسم در جبهه مقاومت در فضای دانشجویی،
تاکید کرد: با تبیین مکتب سلیمانی می توانیم به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.

مسئول هنر و رسانه سازمان بسیج دانشجویی کشور  در ادامه با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در دانشگاه‌ها، افزود: در این اردوها دانشجویان را برای آشنایی با دستاوردهای نظام به نقاط مختلف کشور اعزام کرده تا با تبیین دستاوردهای نظام در جامعه دانشجویی، امیدآفرینی کرده و از این طریق جامعه را به سمت شور و نشاط ببریم.

توکلی تصریح کرد: در پی تربیت دانشجویان هنرمند، متعهد و متخصص در دانشگاه‌ها هستیم و این کار را با الگوسازی از شخصیت‌های برجسته ای مثل شهید آوینی پیگیری می کنیم.

توکلی با اشاره به تلاش برای فعال کردن کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، گفت: انتظار داریم به جایی برسیم که هیچ رئیس دانشگاهی در کشور نداشته باشیم که برای برپایی کرسی های آزاداندیشی با دانشجویان همراه نشود.

توکلی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری هنری دانشجویی ققنوس، گفت: این جشنواره حداقل در یازده بخش شامل فیلم، تئاتر، انیمیشن، رسانه و فضای مجازی، موسیقی، ادبیات داستانی، خوشنویسی و... برگزار خواهد شد. 

وی با اشاره به برگزاری داوری‌های اولیه جشنواره به شکل استانی، گفت: اختتامیه این جشنواره به شکل متمرکز برگزار خواهد شد.

توکلی با اشاره به رونمایی از پوستر جشنواره در روز ۱۳ دی ماه، افزود: اختتامیه جشنواره را اواسط اسفندماه برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام


 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha