• پنجشنبه / ۸ دی ۱۴۰۱ / ۲۰:۴۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1401100804671
  • خبرنگار : 71576

مشایخی: دنبال بهانه نیستیم/ در لبنان شرایط بدی داشتیم

مشایخی: دنبال بهانه نیستیم/ در لبنان شرایط بدی داشتیم

ملی پوش تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: هرچه بگوییم می‌گویند دنبال بهانه هستند، اما واقعا وضعیت تیم ما در لبنان خوب نبود.

به گزارش ایسنا سجاد مشایخی، ستاره تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، پس از پیروزی مقابل الاتحاد اهلی سوریه گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم تلاش زیادی انجام دادند. خوشبختانه توانستیم با یک عملکرد مناسب مقابل حریف خوب خود نمایش قابل قبولی را نشان دهیم و با همه سختی‌ها و فشارهای زیادی که روی بازیکنان وجود دارد، به برتری برسیم.

مشایخی درباره فشردگی بازی‌ها و تاثیر این‌ موضوع روی عملکرد تیم‌های ایرانی، توضیح داد: متأسفانه این موضوع در بازی اول مقابل بیروت کلاب تاثیر خود را نشان داد چرا که تیم ما با یک ترکیب ناقص وارد زمین مسابقه شد و مقابل تیم تا دندان مسلح بیروت کلاب قرار گرفت. در چنین شرایطی باید با بهترین برنامه و امکانات وارد مسابقات شوید که متاسفانه ما چنین شرایطی نداریم.

او ادامه داد: ما اگر چیزی بگوییم به نوعی بهانه آوردن خواهد بود، اما واقعیت این است که اصلا دنبال بهانه‌ جویی نیستیم. تیم ما شرایط مناسبی در لبنان نداشت و این موضوع تاثیر زیادی روی روند تیم گذاشت، مصدومیت‌ها و نبود فیزیوتراپ کنار تیم باعث شد که نفراتی مثل من نتوانیم به تیم کمک کنیم که اصلا اتفاق خوبی نبود.

پوینت گارد تیم ملی بسکتبال ایران تصریح کرد: نحوه اعزام کردن تیم، زمان نامناسب پرواز، ساعت حضور در لبنان و ... همگی به برنامه‌ریزی بستگی داشت که خوب نبود و تیم را دچار افت کرد. واقعیت این است که ورزشکار نان بدنش را می‌خورد و برای اینکه بهترین عملکرد خود را نشان دهد باید شرایط مناسب را برای او فراهم کرد. متاسفانه در لبنان این شرایط برای ما فراهم نبود.

او درباره مصدومیت خود نیز گفت: فعلا به صورت کامل شرایط بازی ندارم و امروز هم دقایق کوتاهی را وارد زمین شدم تا در حد توانم به تیم کمک کنم. امیدوارم در ادامه را با بهتر شدن وضعیت بدنی خودم و بهبود مصدومیتم، شرایط بازی در کل زمان مسابقات را داشته باشم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha