• جمعه / ۹ دی ۱۴۰۱ / ۲۳:۲۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401100905097
  • خبرنگار : 50377

یک تحلیل‌گر سیاسی:

آمریکا در اجرای طرح تجزیه کشور ناکام ماند

آمریکا در اجرای طرح تجزیه کشور ناکام ماند

ایسنا/مازندران یک تحلیل‌گر سیاسی، گفت: آمریکایی‌ها در ابتدای انقلاب آمل را تصرف کردند در جنگل‌های مازندران که ماوا و مامنی برای ضد انقلاب‌ها شده بود مقدماتی برای تجزیه کشور ایجاد کردند اما با گذشت هشت سال جنگ تحمیلی، با دفاع جانانه مردم، طرح‌های تجزیه طلبانه دشمنان ناکام ماند.

به گزارش ایسنا، سردار محمد تهرانی مقدم امشب در همایش بصیرت افزایی ۹ دی که در مصلی امام خمینی ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه طرح تجزیه طلبی آمریکا در خوزستان با هدف ایجاد خلق عرب و خلق بلوچ ایجاد شد، اظهار کرد: آمریکایی‌ها در ابتدای انقلاب آمل را تصرف کردند در جنگل‌های مازندران که ماوا و مامنی برای ضد انقلاب‌ها شده بود مقدماتی برای تجزیه کشور ایجاد کردند اما با گذشت هشت سال جنگ تحمیلی، با دفاع جانانه مردم طرح‌های تجزیه طلبانه دشمنان ناکام ماند .

برادر شهید حسن تهرانی مقدم با بیان اینکه دشمن بعد از جنگ تحمیلی، محاصره اقتصادی، جنگ‌های سایبری، کودتای مخملی و اخیرا جنگ ترکیبی را شروع کرد، افزود: استکبار از اول انقلاب دو موضوع را همیشه فراموش کرده است که این انقلاب صاحب دارد همانطور که امام خمینی این جمله تاریخی را فرمودند؛ نکته دوم حضور شهدا است چرا که شهدا تنها عکس نیستند بلکه واقعا حضور دارند.

سخنران مراسم ۹ دی در مرکز مازندران، تصریح کرد: بدانید و آگاه باشید که ما مراکز توطئه‌ دشمنان را شناسایی کردیم و در یک برنامه هماهنگ شده نقشه دشمنان را در فتنه‌ای که در اتفاقات اخیر ایجاد کردند در نطفه خفه کرده‌ایم.

سردار تهرانی مقدم، افزود: دشمنان با ایجاد ناآرامی‌های اخیر در کشور قصد داشتند از طریق کردستان عراق برنامه تجزیه طلبانه خود را که خلق بلوچ‌ بوده است عملیاتی کنند که به لطف شهدا با شکست مواجه شدند.

وی یادآور شد: با وجود شهدایی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار حسن تهرانی مقدم محکم پیش خواهیم رفت و این انقلاب به کوری چشم دشمنان تمدن بزرگ اسلامی را ایجاد خواهد کرد.

این تحلیل‌گر سیاسی با ابراز عقیده مبنی بر اینکه شهدا مصداق تبعیت از ولی امرمسلمین ولایت‌مداری بودند، اظهار کرد: باید با مدیریت جهادی، انقلابی و بسیجی شهدا را الگو قرار داده و اهداف آنان را اجرایی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha