• شنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401101005835
  • منبع : نمایندگی ایلام

استاندار:

نقشه راه توسعه دانش بنیان استان ایلام ترسیم می‌شود

 نقشه راه توسعه دانش بنیان استان ایلام ترسیم می‌شود

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: تا سه ماه آینده با مطالعه دقیق  نقشه راه توسعه دانش بنیان استان ترسیم شود.

دکتر "حسن بهرام‌نیا" امروز شنبه،  ۱۰ دی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره توسعه سند دانش بنیان استان گفت:  تا سه ماه آینده با مطالعه دقیق  نقشه راهی برای توسعه دانش بنیان استان ترسیم شود.

وی با تاکید بر بازنگری در طرحها و اولویت های  پژوهشی استان، افزود: باید در شرایط فعلی از هرگونه طرحهای توصیفی پرهیز کنیم و باید رویکرد طرحها کاربردی و آزمایشی و تاثیر گذار در تولید محصول و ارزش افزوده استان باشد.

وی تصریح کرد: بسیاری از دستگاه های اجرایی استان به شهرداریها بدهکار هستند و لازم است که دستگاه های اجرایی از محل اعتبارات تملک دارایی‌های در صورتی که تخصیص یابد بخشی از بدهکاری های خود را به شهرداریها پرداخت کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: شورای برنامه ریزی استان یکی از مهم ترین شوراهای استان است که برنامه ها و طرحهای مهم در این شورا تصویب می شود که امروز دو طرح مربوط ‌طرح تفصیلی مربوط به شهر دهلران و شهر چشمه شیرین بدره به تصویب رسید.

استاندار ایلام تصریح کرد: طرح پلاک کوبی معابر شهرهای استان باید با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و دستگاه‌های اجرایی نظیر شهرداری، ثبت احوال در سطح شهرهای استان اجرا شود.

در این نشست ، "لطیف صادقی" ، فرماندار دهلران با تقدیر از استاندار ایلام در راستای پیگیری انتقال آب چشمه آبگرم دهلران، گفت: بحث انتقال آب چشمه آبگرم دهلران به سمت پایین دستی آغاز شده و هم اکنون در دست اجراست.

 ۷۰ درصد اجرای این پروژه انتقال چشمه آبگرم دهلران خرید لوله پلی اتیلن است که هم اکنون انجام شده و پیمانکار در حال انجام این پروژه است.

در این نشست طرح هادی شهر چشمه شیرین بدره، طرح تفصیلی توسعه و عمران شهر دهلران و ناحیه صنعتی ماژین با رای اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تصویب رسید.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha