• یکشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401101106094
  • خبرنگار : 50214

مشاور رئیس شورای اطلاعرسانی دولت:

راهبرد سفرهای استانی خدمت به مردم است

راهبرد سفرهای استانی خدمت به مردم است

ایسنا/یزد مشاور رئیس شورای اطلاعرسانی دولت در آستانه سفر دوم رئیس جمهور به استان یزد، راهبرد سفرهای استانی را خدمت به مردم خواند و از رسانه‎ها خواست با انتشار اخبار در سطح بین المللی به مقابله با دشمن در بی‌اثر نشان دادن تفکر اسلامی تلاش کنند.

«فتاح فتاحی» امروز یکشنبه یازدهم دیماه در جمع خبرنگاران پیرامون سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان یزد با بیان این که یزد می‌تواند منشاء اثر و الگوی بسیاری از مسائل در کشور باشد، ابراز امیدواری کرد که در این سفر الگویی از رسانه برای دیگر سفرهای استانی در کشور ارائه شود.

وی ضمن تاکید بر این مهم که راهبرد سفرهای استانی خدمت بیشتر به مردم است، خواستار تسری این نگاه در اخبار سفر برای منشاء اثر بودن این موضوع شد.

فتاحی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نشان دهند دولتی که در شعار پای کار مردم است، در عرصه عمل نیز برای تحقق آن تلاش دارد و از این طریق امید به آینده را در مردم زنده کنند.

وی از رسانه‌ها خواست تا خدمات دولت را به گوش مردم و در مقابل نیز مشکلات مردم را به گوش دولتمردان برسانند و به ذائقه مردم خواستن و توانستن را بچشانند.

وی تاکید کرد: عملکرد رسانه‌ها نباید تنها به حوزه استانی منتهی شود بلکه اخبار باید بتواند در حوزه ملی و به ویژه فراملی موثر واقع شود چرا که امروز دنیا تلاش دارد که تفکر اسلامی را بی‌اثر نشان دهد لذا عمل کردن رسانه‌ها تنها در سطح استان یک ظلم است.

مشاور رئیس شورای اطلاعرسانی دولت با تاکید بر این باید وفور نعمت کارایی دولت را به اطلاع مردم برسانیم، افزود: سفر رئیس جمهور به استان یزد مصادف با میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن است لذا رسانه‌ها به موضوع «زن، زندگی، آزادی» و حرمت زن و اولی بودن زن نسبت به مرد در اخبارشان بیشتر  اهتمام داشته باشند.

فتاحی در پایان با بیان این که هنوز بیش از ۱۰ روز به سفر دو روزه رئیس جمهور به استان یزد باقیمانده است، از خبرنگاران خواست تا در زمینه اطلاعرسانی و بررسی طرحها و بیان مشکلات مردم و استان پیش دستی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha