• یکشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1401101106140
  • خبرنگار : 30057

واگذاری ماموریت جدید به سازمان زمین‌شناسی

واگذاری ماموریت جدید به سازمان زمین‌شناسی

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، فناوری اطلاعات و بودجه سازمان زمین‌شناسی از ابلاغ خدمات جدید سازمان متبوع خود از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد و گفت: این‌ سازمان با بیش از ۶ دهه در حوزه تهیه اطلاعات پایه حاکمیتی علوم زمین و اکتشاف ذخایر معدنی کشور فعالیت دارد.

 به گزارش ایسنا، مهندس رضا جدیدی افزود: در سال ۱۳۹۷ سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور اقدام به تعریف و تصویب شناسنامه خدمات دستگاه در حوزه‌های فعالیتی خود با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور کرد که شامل ۵ خدمت اصلی و ۳۴ زیر خدمت بود. 

وی ادامه داد: سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور پس از گذشت حدود ۴ سال از دریافت و تصویب خدمات مذکور، به دلیل تغییر در ساختار فرآیندهای اصلاح کار خود بر مبنای مستندسازی و بهبود فرآیندها و همچنین در راستای هم‌افزایی و افزایش بازدهی انجام خدمات، اقدام به باز تعریف خدمات خود کرد که منجر به ابلاغ ۵ خدمت اصلی شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، فناوری اطلاعات و بودجه سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور خاطرنشان کرد: ۵ خدمت "ارائه خدمات فنی زمین‌شناسی و مخاطرات طبیعی"،  "ارائه خدمات فنی اکتشاف ذخایر معدنی"، "تولید و ارائه اطلاعات پایه، داده‌های توصیفی و رقومی زمین‌شناسی و اکتشافی"، "ارائه خدمات آزمایشگاهی زمین‌شناسی و اکتشافی" و"ارائه خدمات بازدید از موزه علوم زمین" به عنوان هدف این طرح تعریف شده‌اند.

به نقل از روابط عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، جدیدی با بیان این‌که از میان این ۵ خدمت، دو خدمت تولید و ارائه اطلاعات پایه، داده‌های توصیفی و رقومی زمین‌شناسی و اکتشافی و ارائه خدمات بازدید از موزه علوم زمین در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir به صورت الکترونیک در دسترس عموم قرار گرفته، تصریح کرد: باقی خدمات نیز در آینده‌ای نزدیک و بر اساس زمان‌بندی ابلاغی از سوی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور در دسترس خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha