• یکشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401101106153

یک مسئول اعلام کرد:

آغاز اجرای پویش «لبخند مادری» در خراسان شمالی

آغاز اجرای پویش «لبخند مادری» در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی از آغاز اجرای پویش «لبخند مادری» توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان خبر داد.

محمد نبی شکیبایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مرحله دوم پویش «لبخند مادری» طی امسال در حال اجرا است، اظهار کرد: هدف از اجرای این پویش، تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای ۳ فرزند به بالا است که در خراسان شمالی نیز این پویش در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در این پویش ۵۰ بسته لبخند مادری به مادران دارای ۳ فرزند به بالا هستند هدیه می‌شود، اضافه کرد: ارزش ریالی هر بسته لبخند مادری ۵۰ میلیون ریال است که شامل حوله، لباس، زیر پتو، تب سنج و... می‌شود.

شکیبایی با تأکید براینکه مرحله اول این پویش در بجنورد اجرا شد، افزود: مرحله دوم پویش لبخند مادری در شیروان آغاز شد اما اقلام توزیعی بین مادران شهرستان‌های مختلف استان خواهد بود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی با بیان اینکه برای خانواده‌های دارای سه قلو نیز شرایط متفاوتی وجود دارد، ادامه داد: در این شرایط برای هر فرزند یک بسته لبخند مادری در نظر گرفته می‌شود، ۳ میلیون تومان کارت هدیه نیز به مادر فرزندان تقدیم می‌شود و همچنین می‌توانند از ۶ ماه پوشک رایگان نیز بهره‌مند شوند.

شکیبایی با بیان اینکه در مرحله اول این پویش، ۳۰ بسته لبخند مادری توزیع شده است، تأکید کرد: مرحله سوم این پویش نیز تا پایان سال اجرا می‌شود و افراد شناسایی شده توسط گروه‌های مردمی استان، جامعه هدف این پویش خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha