• یکشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1401101106217
  • خبرنگار : 71533

سردار حسن‌زاده: در کوران فتنه‌ها اگر لازم باشد جان خود را فدای حقیقت می‌کنیم

سردار حسن‌زاده: در کوران فتنه‌ها اگر لازم باشد جان خود را فدای حقیقت می‌کنیم

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ تاکید کرد که مکتب حاج قاسم یک مکتب فراگیر و نشئت گرفته از آرمان‌های امام و رهبری است.

به گزارش ایسنا، سردار حسن‌زاده طی سخنانی در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: امروز دشمن تمام تلاشش را می‌کند که ملت ما به ناامیدی برسد و در این حوادث اخیر هم دیدید که بعضاً تلاش می‌کنند طوری مطرح کنند که موضوع، حجاب یا دوقطبی‌های جعلی است در حالی که اینطور نیست.

وی افزود: اینها بعد از دفاع مقدس تحقیق را با همکاری ۳۸۰ تن از نخبگان خود در عرصه‌های نظامی، سیاسی و اجتماعی را در مجموعه رژیم صهیونیستی انجام دادند که چرا وقتی تمام توان خود را برابر یک نظام تازه‌تأسیس به اسم جمهوری اسلامی برای هشت سال جنگ به کار گرفتند بازهم شکست خوردند؟

فرمانده سپاه محمد (ص) یادآور شد: نتیجه این تحقیق به ۱۵ مورد اشاره می‌کند که در این نتیجه جنگ سهیم بوده‌اند و دو مورد اصلی آن یکی واقعه عاشورا و نهضت امام حسین (ع) است و یکی هم انتظار مردم ایران برای ظهور و گستراندن عدالت در جهان و گفته‌اند تا وقتی ملت ایران بین مکتب حسینی و مکتب انتظار قرار دارند شکست‌ناپذیر است.

فرمانده سپاه محمد (ص) ادامه داد: مکتب حاج قاسم یک مکتب فراگیر و نشئت گرفته از آرمان‌های امام و رهبری است و اگر با نگاه به این مکتب حرکت و برنامه‌ریزی کنیم و خدمت به مردم را ادامه دهیم شاهد شکل‌گیری یک ایران موفق‌تر، پیشرفته‌تر و سربلندتر از امروز خواهیم بود.

حسن‌زاده تاکید کرد: در کوران این حوادث و فتنه‌ها اگر لازم است - که حتماً لازم است - ما و امثال ما جان خود را فدا کنیم تا حقایق بر ملت ما و سایر ملت‌ها روشن شود هیچ ابایی نداریم و افتخار می‌کنیم که مردم بدانند امثال حاج قاسم سلیمانی که خود را فدایی ملت، ایران، رهبری و انقلاب می‌دانست در این کشور زیاد هستند.

وی با اشاره به تاکید سردار سلیمانی بر ولایت فقیه به عنوان محور وحدت تصریح کرد: در حوادث اخیر دیدیم که دشمن همه توان خود را جمع کرد تا به حرم جمهوری اسلامی آسیب بزند. البته مردم در حوادث اخیر با دشمنان همراهی نکردند و این نمونه‌ای از جهاد کبیر بود.

فرمانده سپاه محمد (ص) با بیان اینکه دشمنان امروز از اینکه ملت ما با آنها همراهی نکردند عصبانی هستند، تصریح کرد: ملت ما در این حادثه بسیار قوی عمل کرد. همه ما امروز در جایگاهی هستیم‌ که باید خدمت بی‌منت به مردم داشته باشیم و مردم ما هم تشنه همین خدمت بی‌منت هستند.

حسن‌زاده یادآور شد: ما خادم همه مردم هستیم نه خادم بخشی از مردم و نگاه ما در مدیریت و برنامه‌ریزی باید همه اقشار مردم را در برگیرد؛ در حوادث اخیر هم ما با همین نگاه وارد معرکه شدیم؛ آغوش ما برای کسانی که فریب خورده‌اند باز است، اما قطعا با معاندین سخت برخورد می‌کنیم و نمی‌گذاریم دشمنان به اهداف خود برسند.

وی در پایان با اشاره به نوع تعامل سردار سلیمانی با جامعه، تاکید کرد: حاج قاسم وقتی وارد سوریه می‌شد با اقتدار برخورد می‌کرد و موجب می‌شد تکفیری‌ها از برخی مواضع خود عقب‌نشینی کنند، اما همین شخصیت در سیل خوزستان متواضعانه در مقابل مردم و برای خدمت به آنان ظاهر می‌شد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۰-۱۱ ۱۶:۳۸

شما شغل این کار را داری باید جان خود را فدای این مرزو بوم کنی ماهم که یک سرباز معمولی هستیم باید جانمان را فدای ایران کنیم شما که باید خط مقدم باشید