• یکشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401101106343
  • خبرنگار : 30188

تلویزیون گیمینگ اقتصادی سونی X85K مدل 2022

تلویزیون گیمینگ اقتصادی سونی X85K مدل 2022

پس از خرید PS5، مرحله بعدی، خرید تلویزیون گیمینگ است. در این مطلب ما قصد داریم اقتصادی‌ترین تلویزیون گیمینگ سونی X85K را زیر ذره‌بین بررسی قرار بدهیم تا ببینیم آیا به همان اندازه که در ارائه تصویر زیبا توانسته خودی نشان بدهد، در زمینه گیمینگ نیز می‌تواند بهترین باشد یا خیر؟ یک نمایشگر خوب می‌تواند شما را عاشق بازی کند اما صفحه نمایشی غیر استاندارد لذت گیمر بودن را از شما خواهد گرفت به همین دلیل در حین خرید تلویزیون گیمینگ، تنها به بزرگ بودن سایز صفحه نمایش اکتفا نکنید و از جنبه‌های دیگر مانند کیفیت تصویر، رفرش ریت و میزان روشنایی نیز آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.

به گزارش ایسنا به نقل از برگ و باد، تلویزیون سونی X85K، در سال 2022، گیمینگ بودن مدل‌های سونی را استارت زد و از آن جهت که به نسبت اولدهای این سال مانند A80K، قیمت مقرون به صرفه‌تری دارد، جزو مدل‌های خوش‌فروش است.

سونی توانست شخصیت اصلی داستان ما شود؛ هنگامی که SONY در وصف تصویر تلویزیون‌هایش گفت “واقعیت هرگز به این زیبایی نیست” برخی آن را پای اغراق گذاشتند و برخی دیگر نیز انکار کردند اما امروزه یک تلویزیون سونی در هر کجا که باشد نمادی از زیبایی و واقع گرایی است.

تلویزیون x85k

از آنجا که یکی از اصلی‌ترین جنبه‌های خرید تلویزیون گیمینگ، سایز آن است؛ سونی در ساخت X85K اندازه‌های مختلف 43، 50، 55، 65، 75 اینچ را پوشش داده است تا مطابق با محیط و ابعاد اتاقتان بتوانید از بازی لذت ببرید. حال این سوال پیش می‌آید که برای خرید تلویزیون گیمینگ، چه امکاناتی لازم است و آیا تمام این قابلیت‌ها در X85K موجود هستند یا خیر؟ در ادامه به پاسخ این سوالات خواهیم پرداخت.

بهترین تلویزیون‌های گیمینگ سونی 2022

با توجه به صنعت رو به رشد گیمینگ و قیمت صعودی کنسول بازی و تلویزیون‌های گیمینگ، بهترین کار این است پس از خرید PS5، سریع تصمیم بگیریم که می‌خواهیم برای این کنسول، مانیتور گیمینگ بخریم یا تلویزیون؟! پیشنهاد ما این است که با یک تیر دو نشان بزنید و از خرید تلویزیون شروع کنید؛ X85K در حال حاضر، یکی از جدیدترین و اقتصادی‌ترین تلویزیون‌های گیمینگ سال است؛ اینکه می‌گوییم اقتصادی‌ترین منظورمان تنها در میان تلویزیون‌های سونی نیست، بلکه رقبایی نیز نتوانسته‌اند تلویزیونی با این قیمت مناسب، برای گیم تولید کنند.

مدل تلویزیون سری
تلویزیون X85K کلاس X
تلویزیون X90K کلاس X
تلویزیون X95K کلاس X
تلویزیون A75K اولد
تلویزیون A80K اولد
تلویزیون A90K اولد
تلویزیون A95K اولد

سونی در این سال همچنین از سری تلویزیون‌های گیمینگ خودش رونمایی کرد که شامل LEDها و اولدها بودند و ویژگی‌های مشترک آن‌ها شامل رفرش ریت 120 هرتز، پورت HDMI2.1، رفرش ریت متغییر (VRR)، میزان تاخیر پایین برای حرکات صفحه نمایش و HDR و کیفیت تصویر 4K می باشند. باید دقت داشته باشیم که مدل‌های اولد، گران‌تر از LEDهای گیمینگ هستند اما از طرفی کیفیت تصویر هیچ کدام از ال ای دی ها به گرد پای اولدها نمی‌رسد؛ پس می‌بینیم که هیچ گرانی بی‌دلیل نیست. اکنون سه تلویزیون A80K ،A90K و A95K حرفه‌ای‌ترین گیمینگ‌های سونی در این سال به شمار می‌آیند که سر سازگاری با PS5 را دارند و می‌توانند با گیمرهای حرفه‌ای دست دوستی بدهند.

تلویزیون اقتصادی گیمینگ؛ X85K

باید با این واقعیت کنار بیاییم که روند پیشرفت در صنعت بازی، منتظر ما نمی‌ماند و اگر پا به پای آن حرکت نکنیم، جا می‌مانیم. حال شاید برایتان سوال باشد که چرا تا بحث گیمینگ می‌شود تلویزیون‌های سونی را به یاد می‌آوریم؟ در واقع سونی مالک PS5 است که تا به امروز جدیدترین نسخه کنسول‌های بازی PS است و این به خوبی با تلویزیون‌های گیمینگ سونی کنار می‌آید. تلویزیون X85K با قیمت مناسب و قابلیت‌های گیمینک، یکی از اقتصادی‌ترین مدل‌های این برند است و می‌توان آن را یک تلویزیون ارزان قیمت برای PS5 نام برد.

در صنعت تلویزیون، همواره یک شکاف بزرگ میان مدل‌های پرچمدار سونی و پایین رده‌ها وجود دارد که کاربرانی با بودجه متوسط، نمی‌توانند از آن رد شوند؛ اکنون سونی در سال 2022، طیف جدید تلویزیون‌های سری 8 مانند X85K را تولید کرده تا پلی باشد میان این دو دسته از محصولاتش. X85K با HDR و میزبانی از درخشان‌ترین رنگ‌ها، اکنون یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های بازار است.

عملکرد تلویزیون x85k

تلویزیون گیمینگ سونی X85K، یک مدل گیمینگ حرفه‌ای است با پنل LED، که می‌توان با قابلیت‌ه ایی مانند رفرش ریت 120HZ، فرمت HDR، رفرش ریت متغییر و تاخیر ورودی پایین، برای اجرای بازی به آن اعتماد کرد؛ البته همانطور که گفتیم رقابت در میان برندها برای تولید بهترین تلویزیون گیمینگ هر ساله اوج می‌گیرد و امسال نیز در رقابت با این تلویزیون، برند سامسونگ، مدل BU8500 و ال جی تلویزیون UQ8000 را روانه بازار کرده‌اند.

در پایان

در نهایت نشان بهترین و اقتصادی‌ترین تلویزیون گیمینگ سونی به X85K داده می‌شود. می‌دانید که گیمینگ بودن یک مزیت برای هر تلویزیون امروزی است و قیمت این تلویزیون‌ها معمولا بالاست اما می‌توان در میان آن‌ها، مدلی را پیدا کرد که قیمت نجومی نداشته باشد و بتوان با آن بازی کرد مانند X85K. این تلویزیون از PS5 پشتیبانی می‌کند ودر تمام محیط‌ها چه با نور کم یا زیاد، می‌تواند عملکرد عالی در نمایش صحنه‌های بازی داشته باشد.

 منبع: bargobad

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha